20 Ekim 2009 Salı

Haftasonundan

Bu pazar oğluşun oyun gurubu arkadaşı bizdeydi. İki kuzu birlikte hayali oyunlar oynadılar. Bu haftaki ağırlıklı oyunumuz lokantacılıktı. Ben kuzuların garsonu oldum ve onlara yemekler taşıdım. Paraları olmadığı için sofrayı kendileri toplayıp bulaşıkları yıkadılar :D Bu kadar yemekli oyundan sonra iştahları da açıldı gerçektede sofraya oturup birlikte mamalar yediler.
Genelde iyi anlaşıyorlar, arada öpücükler uçuşuyor ama ufak itişmeler de olmuyor değil tabi. Çözüm olarak paylaşamadıkları şeyi ortalıktan kaldırıyoruz ve yaptıkalarının yanlış olduğunu anlatıyoruz.

Üçlü gurubumuzun şeker kızlarından biri karşıya taşındığından beri hep beraber toplanamadık bir türlü. Bir iki kere organize olup buluşacaktıkki oğluşun hastalığı engel oldu. Nurdan ve Ceyda sizi özledik. Şeytanın bacağını kıracağız inşallah. Bekleyin bizi... :)

2 yorum:

elif ada dedi ki...

Bu lokantacilik oyununu pek sevdim ben. Acep Ada'yla oynasam o da istaha gelir yemegini yer mi? Hemen denemek lazim. Baldanadamin bal gibi yanaklarindan op bizim icin..Sevgiler
Umur & Ada

meldi dedi ki...

Doğrusu biz bu oyunu sık oynuyoruz iştaha çok belirgin bir etki yapacağını sanmıyorum ama garson olarak ona hep sebze yemekleri, yararlı çorbalar falan sunuyorum seçenek olarak. ARtık ne çorbası istersin diyince brokoli çorbası diyor :D bizde seker adayı opuyoruz balyanaktan

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam