3 Ekim 2012 Çarşamba

Taşı bile susuz yermiş

-Bugün ne yediniz yemekte oğulbalım? -Sert etle yumuşak patates -Et iyi pişmemişti demek -Sertti ama ben taşı bile susuz yutabilirim. -Yanında başka birşey yokmuydu? -Ayran vardı ama ben süper güçlüyüm en sert kuru şeyleri bile susuz yutabilrim. -Niye kuru kuru yutuyorsun ki ayran varmış işte ayranla birlikte yeseydin. -Gerek yoookkk(minnet etmeyen bir tarzda söylüyor) -Hımm(Tam emin değilim ama birşeyler döndüğünü anlıyorum) -Ne anlatıp duruyorsun acaba sen? -Teyze bana ayran koymayı unuttu ama ben zaten herşeyi kuru kuru yiyebilirim!!! (sonuda baklayı çıkardı) Okulla birlikte renklenen hayatımızda değişik huylar başgösterdi. Kimseyle konuşmaktan çekinmeyen oğlum ikinci tabağı(evet ikinci tabak istediği oluyormuş ) ya da eksik bir şeyini istemiyor. Zamanla dengeyi kuracağını umuyorum. Oğluşun okula başlamasıyla bende tekrar blog yazabilecek vakti dengelemeye çalışıyorum. Galiba olacak gibi :)

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Hellο, Neat post. There іs a problem
with your web site іn intеrnet exploreг,
woulԁ check this? ΙE still іs the marketplacе chief аnd а big componеnt of οther
folκs ωill miss уour excellent wгiting due
to thiѕ ρroblem.

Feel free to suгf to my blog seopressor version5

Adsız dedi ki...

Ι usually do not leave а tοn οf comments, however i ԁid a few sеarching anԁ wound up herе
"Ta�ı bile susuz yermi�". Αnd Ι do have a couple οf questions foг you if you don't mind. Could it be just me or does it give the impression like some of the comments appear like they are written by brain dead individuals? :-P And, if you are writing on other online social sites, I would like to keep up with everything fresh you have to post. Would you list of the complete urls of your community pages like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?

My site; SEOPressor

Adsız dedi ki...

Thankfulness to mу fаtheг who statеԁ
to me about thіs websitе, this blog is trulу amazіng.


my webpage :: Seopressor Version5

VRF Klima Servisi dedi ki...

VRF klima servisi olan firmamız tüm merkezi sistem iklimlendirme cihazlarının bakım onarım ve montajı konusunda profesyonel hizmet vermektedir. VRF Klima servisi İstanbul genelinde tüm semtlere hizmet sağlamaktayız. Bizimle iletişime geçerek servis talebinde bulunabilirsiniz.

Nusret fiyat listesi dedi ki...

Sert et :) Nusret'te yemişsiniz sanırım. Çünkü etler genelde öyle denildiği gibi lokum kıvamında olmuyor. Fiyatlarda cabası.

Yasin Suresinin Anlamı Meali dedi ki...

Yasin Suresinin meali Kuran'ı Kerim'de en çok okunan surelerden bir tanesidir. Toplam 83 ayet bulunmaktadır. Mekkidir. Sure ilk ayeti olan "yâ-sîn" harflerinden adını almıştır. Yasin suresinin anlamı içinde başlıca insanların ahlâkî sorumluluğu, vahiy, Resulullah’i yalanlayan Kureyş kabilesi, Antakya halkına gönderilen peygamberler, Allah’ın birliğini ve kudretini gösteren deliller, öldükten sonra dirilme,ahiret, hesap ve ceza konu edilmektedir

Çift Saatler Ne Anlama Geliyor dedi ki...

Saatlerin anlamları ile ilgili sitemde. Çift saatler hangi anlamlara geliyor yazıyorum. Örneğin 21.21 saat anlamı makalemi okuyabilirsiniz.

Şarkı sözleri dedi ki...

Harika bir yazı olmuş. Bende bloğumda son çıkan albümler ve şarkı sözleri hakkında yazılar yazıyorum. Merak ettiğiniz şarkı sözleri varsa bloğumda beklerim.

A4 boyutu dedi ki...

Yazı için teşekkür ederim.

Dövme modelleri dedi ki...

Bloğumda dövme modelleri paylaşıyorum. Dövme yaptırmak isteyenlerin mutlaka bloğuma bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

Joyce Hillary dedi ki...

Bir işletme kredisi, kişisel krediler, konut kredisi kredileri, araç kredileri, öğrenci kredileri, konsolidasyon için teminatsız krediler, proje finansmanı vb. Mi arıyorsunuz? Kredi için doğru çözümleriz! Şirketlere ve bireylere% 2 faiz oranı düşük ve uygun fiyatlı krediler sunuyoruz. Bu nedenle, acil ve güvenli bir krediyle ilgileniyorsanız. Daha fazla bilgi için, lütfen bugün bize e-posta gönderin: Via: Elegantloanfirm@hotmail.com.

Rebecca Michaelson dedi ki...

MERHABA, benim adım Rebecca Michaelson ve Avrupa'da yaşıyorum. İşte ilgilenenler için bazı güzel haberler. Bugün boş bir [ATM KARTI] karşılığında stressiz bir iletişim (THOMAS FREDDIE) kazanabilir ve bu kartlardan yararlanan şanslılardan biri olabilirsiniz. Bu PROGRAMLANMIŞ boş ATM kartı, dünyanın herhangi bir yerindeki herhangi bir ATM'de oturum açabilir. Anakartımı iyi bir İnternet Hacker'ından aldım, bu ATM kartıyla her gün insanlardan 5000 dolar toplayabilirim:
+1 (676) 964-5156 thomasunlimitedhackers@gmail.com
Çok fakirdim ama bu kart beni zengin ve mutlu etti. Zengin olmak ve işinize başlamak için bir şans istiyorsanız, bu anakart için başvurun, bundan çok memnunum çünkü geçen hafta benimkini aldım ve THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers'tan 240.000,00 $ almak için kullandım. Kart sadece yoksullara ve muhtaçlara yardım ediyor ve AYRICA MALİ YARDIM SUNUYOR. Sizinkini bugün THOMAS FREDDIE SINIRSIZ HACKERS'dan alın. Lütfen e-posta yoluyla thomasunlimitedhackers@gmail.com ile iletişime geçin.

Teşekkür ederim ve tanrı seni korusun

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam