18 Mart 2009 Çarşamba

Aysun The Sütçü


1 yasından sonra baldanadamın da anne sutunu birakmasiyla inek sütüne hizli bir geçiş yaptik. Kansızlik korkusuyla devam sütü ile yolumuza devam ettik ama mis gibi tazecik anne sütünden sonra oğluma kutu süt içirmek pek de içime sinmiyordu. Mahallemizin sütçüsünden aldiğimiz süt aile kalite standartlarimizi aşamadiği için ondan yoğurt bile yapmadık. Günlük şişe sütü de verimli devam edemedi. Mecbur kutu sütten devam ediyorduk. Yakın zamanda yine bir blog sayesinde (Ayça-Erin) Aysun hanım ve kızlarıyla tanıştım. Bu şeker kızlar her hafta oğluma taptaze tertemiz mis gibi sütler üretecekler artık. Aysun çiftliğinden her hafta kendi elleriyle sağdığı çiğ sütü getirmeye geçen hafta başladı. Ve biz süte bayıldık. Yoğurdumuzuda çok lezzetli oldu. Artık hazır yoğurta ve kutu süte paydos diyoruz...

Şurada kendileri ile ilgili bir haber var. Daha ayrıntılı bilgi yine webden araştırılabilir. Kendisine aysun@gundonumu.biz.tr mail adresiyle ulaşabilrisiniz. Her hafta sipariş bir cep mesajı ile onaylanıyor. 5 litreden az miktarda ise sipariş edemiyorsunuz ama merak etmeyin 5 litre hemen bitiveriyor. Bizde azıcık yogurttan kaldı sadece...

11 yorum:

Mugekt dedi ki...

merhaba;
sütle ilgili bu yazınızı okudum, benimde isteğim güvenilir çiğ süt alabilmek.Verdiğiniz mail adresine mail attım ancak bir cevap gelmedi.Acaba hala Aysun hanımdan süt almaya devam ediyor musunuz? kendisine mail dışında nasıl ulaşabilirim?

Adsız dedi ki...

Biz de Aysun Hanıma ulaşamadık nasıl ulaşabiliriz yardımcı olabilir misiniz

Adsız dedi ki...

Burada yazarsanız takip ederim şimdiden teşekkürler

meldi dedi ki...

Merhabalar yorumları yeni gördüm kusura bakmayın. Evet hala süt almaya devam ediyorum. Kendisi bir süre yurt dışına çıkmış sanırım o yüzden maillerinize ulaşamadı. Kendisiyle görüşeyim izni olursa burada telefonunu paylaşırım

meldi dedi ki...

Aysun hanımla görüştüm şu sıralar taleplerin çok arttığını sırayla hepsine dönmeye çalıştığını belirtti. Sanırım biraz beklemek gerekiyor.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Cevabınız için çok teşekkürler bekleyecegiz

Gül Atay dedi ki...

Merhabalar Asyun Hanım arkadaşım sizden süt alıyormuş ben de bunu duyunca çok sevindim sütünüzü ben de denemeyi isterim bana da ulaştırırsanız mutlu olurum.ADNAN SAYGUN CAD. CANAN SOKAK HALİLBEY APT. NO 8 DA 7 ULUS IST GÜL ATAY 0532 371 81 76 gulatay.gul@gmail.com

meldi dedi ki...

Gül hanım benim bloguma yorum yazdığınızın farkındasınızdır umarım :) Aysun hanımın buradan sesinizi duyması çok zor. İsterseniz kendisine mail atın aysun@gundonumu.biz.tr

büşra dedi ki...

merhaba aysun hanım acaba kartala süt getirebiliyormusunuz?

Adsız dedi ki...

merha aysun hanım fatih topkapıya sut getire bılıyomusunuz tsk

Unknown dedi ki...

çince yorumu silin sex içerikli

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam