2 Mart 2009 Pazartesi

Geometrik şekiller


Geçen haftanın Büyüyorum eğleniyorum öğreniyorum konusuydu geometrik şekiller. Hedefim elişi kağıtları ve kartondan şekil kartları yapmaktı ama geçen cuma oğluşa dayısının aldığı hediyeler sanki bilinçli alınmış gibi geometrik şekillerle ilgiliydi.
Geometrik şekillerle tanışıklığımız yeni değil uzun süredir geometrik şekilleri çizerek tanıtmaya çalışıyorum. CD nin etrafını çizerek daire, legosunun etrafını çizerek dikdörtgen ve kare elde ediyoruz. Yada şekilli eşyaları halıya bastırarak izlerini çıkarıyoruz. Bu oyuncaklar bizim oyunlarımızın yanında çok lüks kaldı :p



Bu oyuncak çok hoş basınca hangi şekil olduğunu söylüyor. Ortasına basınca müzik çalıyor. Kenarda bir düğmesi var ona basınca şekli soruyor ve belli sürede doğru şekle basmanı bekliyor. Şekil, renk ve ses modu var. Tek problem ingilizce olması. Baldanadam şimdiden vit (white) demeye başladı. Önce beyazı öğrenmesini tercih ederim doğrusu bu oyuncağı kaldırıp kaldırmamakta kararsızım.




Bu oyuncağı daha ben daha çok sevdim ama ses ve ışık çıkardığı için baldanadam diğerine daha çok ilgi gösteriyor. Klasik şekilleri yerine sokmaca. Oyuncağın öbür yüzü çok şeker bir saat yan tarafında da aynası var. Kare ve yuvarlağı fazla zorlanmadan sokuyor ama üçgenle başımız dertte uğraşıyor ama olmuyor sonunda kızıyor ve atıyor. Üçgeni yerine sokmak için biraz daha alıştırma yapmalıyız sanırım...



Oyuncaklar için "Day" sına teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam