18 Şubat 2010 Perşembe

BEO:Kütüphane

BEO aktivitelerini geriden takip ediyoruz hep. Gerçi bu aktivite için evde kütüphane yapmıştık ama o zamandan beri baldanadamı kütüphaneye götürme fikrini kafama koymuştum. Kısmet bugüneymiş. Bize en yakın kütüphaneye gittik sonunda. Fazla büyük bişey beklemesemde bu kadar küçük olacağıda aklıma gelmemişti doğrusu. Yinede klasiklerden bir roman alarak baldanadama kütüphaneden nasıl kitap alındığını götermiş olduk. Kütüphanenin yanıdaki güzel park ve güneşli havada bugünün bonusu oldu.



Masalar ve kitaplar arasında gezdi şöyle bir.


Etrafı bir güzel inceledi arkasından karıştırma faslıgeldi. Tabi ondan sonra ben fotoğraf çekemedim :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

:D bende maşallah ne de sakin sakin geziyor diyecekytim :P

meldi dedi ki...

Ha ha melikecim sakin mi gülüyorum sadece...

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam