21 Kasım 2010 Pazar

Baldanadamın dilinden


Oyun sırasında:
Baldanadam: Hadi öğretmencilik oynayalım. Sen öğretmen ol, ben öğrenci, babamda düdük (müdür demek istiyor :)

Baldanadam kucağa gelmek için pazarlık eder:
Baldanadam: Şu ilerdeki beyazarabaya kadar taşı
Anne: Tamam( Beyaz arabaya kadar gelinir)
Baldanadam: Bu araba dememiştim şu ilerkedi beyaz arabaya kadar taşı (Bu pazarlığın sonu gelmez)

Harbiye askeri müzesine mehter konseri dinlemeye gidilmiştir ama mehteran bölüğünün başka bir şehirde olduğu öğrenilir. Akşama kadar neden orada olmadıkları tekrar tekrar sorulur. Gece yatarken:
Baldanadam: Anne neden mehter yoktu?
Anne:Başka bir şehire gösteri yapmaya gitmişler
Baldanadam: Ama ben hayal kırıklığına uğradım(Gözler sulanmış, ses titriyor)
Anne:Üzülme oğlum geri gelecekler ben seni yine götürücem(Bir daha telefon edip teyit almadan oğluşu hiçbiryere götürmem)

Anneyi iyice kızdırıp sinirlendirdikten sonra oğluş anneyi yanına çağırır ve eğilmesini rica eder sonra yanağından şap diye öper :)

Tatil günlerinin sonuna doğru pazartesi işe gideceğimiz oğluşa hatırlatılır.
Baldanadam:İşe gitmeyin ben sizi çok özlüyorum
Anne: Bende seni çok özlüyorum canım...

:(

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Başta keyifle okuyordum ama sonunda hemen tüylerim diken diken oldu.. bu çocuklar çok acınası şeyler ya.. ne de güzel dile getirmiş..özlüyorum diye..

MimLenmiş Hayat - Gariplikler Komedyası altında mimledim seni-dilersen bakarsın bir ara


sevgiyle..

meldi dedi ki...

Teşekkürler delianne :) en kısa zamanda yazıcam inşallah.

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam