25 Kasım 2010 Perşembe

Garip huylar

Sevgili Delianne bana garip huylarımı sormuş.Düşündüm düşündüm garip sayılabilecek huy ancak bu kadar çıkarabildim. Seninde dediğin gibi adı konmaya başlanınca huylar garip gelmiyor galiba Delianne. Kendimle ilgili bişey yazacağımz zaman tıkanıp kalmamda garip huydan sayılıyorsa altı tane ediyor ancak :)

1. Huymudur yaratılışmıdır bilmiyorum ama unutkanım. Ömer doğduktan sonrada arttı bu unutkanlıklarım. Şemsiyemi,kartımı,telefonumu unuturum, mutfakta yemeğe sırtım dönük bilgisayarın başındayken yemeği unutur dibini tuttururum. daha bu sabah anahtarımı ve dolayısıyla akbilimi unuttum. Ne olacak bu halim hiç bilmiyorum.
2. Çok hızlı yemek yerim. Kötü bir huy ama vazgeçemiyorum. Aile dışı ortamlarda yemeğini en hızlı bitiren genelde ben olurum aile içinde hızım ortalama sayılır. Yani bu huy tamamen genetik :)
3. Müsait olan her ortamda şarkı söylerim. Sesimde fena değil neyseki, yoksa yanımdaki insanların hali haraptı. Hatta bu durum ömerle benim aramda bir iletişim yöntemi olmaya başladı.
4. Her duruma uygun bir karikatur aklımda vardır :)
5. Hiç bir kozmetik ürünü kullanmıyorum. Zaten düşkünlüğüm yoktu ama şu parabenin yaptıklarını öğrenince tamamek kestim. Buna en basit el kremi bile dahil. Hayatımda sadece su ve beyaz kalıp sabun var. kendim için kullanmadığm şeyleri tabi oğlum içinde kullanmıyorum. Bebekken de sadece badem ve zeytinayağına buluyordum şekeri.


Bende bu mimi yazmak isteyen herkese gönderiyorum...

2 yorum:

Fatma dedi ki...

Paraben denen şey neymiş öyle. Hayatımdaki kozmetikleri kaldıracağım, bir mim ne kadar işe yarıyor bak. Evdeki bütün kremleri, losyonları, güneş koruyucuları inceleyeceğim, elimde koca bir liste var, listeye bakıp kontrol edeceğim.

meldi dedi ki...

Paraben vucutta östrojen hormonunu taklit eden kimyevi bir maddeymiş. Erkeklere ve bayanlara ayrı ayrı zararları varmış ama benim en çok dikkatimi çeken şey doğum sırasında vucutta öströjen seviyesi inmediği için rahim açılmasına engel olması idi.

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam