6 Mayıs 2011 Cuma

Bugünden not

Biraz önce oğluşla beraber öğlen uykusuna yatmıştık. Sohbet ede ede uyumak benim en büyük keyfim(Tabi benim amacım o uyuduktan sonra kalkmak olsada çoğu zaman başaramıyorum :) Kafalarımız yan yana yatarken yakın zamanda bu durumu gerçekleştirmenin bayağı zor olacağı kafama dank etti. Ağzımdan bebek gelince vik vik ağlayıp ikide bir uyanacak napıcaz dedim daha çok kendi kenime. Benim şeker abim merak etme anne ben onu uyuturum sonra birlikte kalkar evin işlerini yaparız diye beni teselli etti. Benim canım oğlum seni alıp tekrar içime soksam sarsam sarmalasam hiç bırakmasam... Ne olur bu kadar çabuk büyüme. Seni çokkk seviyorum.

3 yorum:

elif ada dedi ki...

Canım benim ya. Bunlar hiç büyümeseler, hep böyle kalsalar. Öp onu benim için

meldi dedi ki...

Optüm kocaman balyanaktan ;)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ne mutlu sana böyle olgun bir baldan adamın var :)

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam