26 Ağustos 2009 Çarşamba

Misvak


Geçtiğimiz cumartesi sabahı Eyübe gittik. Oğluşa misvak almak için. Dişlerindeki lekelere iyi geleceğini okudum. Lekeler silivride bahçeden yediği elmaların sayesinde oldukça azaldı zaten, alt dişlerinde neredeyse hiç kalmadı ama üst dişlerde hala mevcut. Ona alıştırabilmek için kendimize de aldık. Ben dönem dönem kullanmıştım misvağı. Düzenli kullanıldığında dişlerde belirgin bir beyazlık oluyor. Diş etlerine ve mideye faydaları zaten uzun süredir biliniyor. Şimdi kuzu sayesinde tekrar başladım misvağa, umarım uzun soluklu gidebilirim.

Misvak almak için gitmiş olsakta olduça güzel bir gezinti de yaptık. Oğluş bir torba buğdayı avuç avuç kuşlara yedirdi. Önce tam dibine döküyorduysada zamanla yemleri kendinden uzağa savurmayı öğrendi. Ve tabiki Eyüp Sultan Hazretlerini de ziyaret ettik. Biz Kuran okurken oğluş kuzu kuzu ortalıklarda gezindi. Sonra oyuncakçıların oralarda gezdik ve oğluşa ilk görüşte çarpıldığı direksiyonu aldık. Arabacılık oyunumuza ilham verende bu direksiyon oldu zaten...

4 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

Bizde yakın zamanda gittik eyüp sultana ve bende almadığıma pişman oldum, begümün henüz 3 dişi var ve damak kaşıntısı devam ediyor çok iyi olurdu, bu arada begümde poşeti sağa sola savurarak yemleri dökmüş oldu :)

meldi dedi ki...

Hımm diş kaşıyıcı olarak kullanmak da güzel fikirmiş benim hiç aklıma gelmemişti ;)

annesiningülü dedi ki...

valla çok iyi fikir hem kaşıyıcı hem fırçalamak için.

meldi dedi ki...

Diş macunu büyükler için bile iyi bişey değil ama alışkanlıklardan kurtulmak güç ben bir kaç kere misvağa başladım ama devamı gelmedi.

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam