24 Eylül 2009 Perşembe

Foto tembeli baldananne

Yayınlayacak ne çok post birikti. Bir kısmının fotorafını çekmediğim için, bir kısmınıda çektiğim halde aktarmadığım için oylece kaldılar. Plastik tabaktan pandamız, kağıttan kesip duvara yapıştırdığımız deniz hayvanları, legolardan otobüscülük oyunumuz, çoraptan kedi kuklamız, vs. hepsi yayınlanmayı bekliyor. Bu hafta sonu hepsinin fotoraf işlerini halledeceğim inşallah.
Evet fotoğraf konusunda çok tembelim ama bu elimdeki fotoraflarla birşeyler yapmamama engel değil. Alın bakalım size değişik baldantatlılar...


Bıyıklı baldanadam

Sakallı baldanadam

Minik panda

Minik kedi

Şeker kızım

Ah daha da şeker kızım :)

Not: Neslihan bu siteyi keşfetmemi sağladığın için teşekkürler :) işte şeker fotoların kaynağı http://labs.mppark.jp/hige/

13 yorum:

annesiningülü dedi ki...

panda'ya bayıldım :D

ZeyNes dedi ki...

Çok şeker olmuş, bayıldım.Sen bir de baldankız doğur canım,çok güzel bir kız olur eminim:)))

Emine dedi ki...

Çok şeker olmuş ya maşallah...

meldi dedi ki...

Benim favorim bıyıklı olann baharcım :)

Zeynep siteyi keşfetmemi sağladığın için sağol. Baldanoglumu kucukken kız zannediyorlardı zaten :)

füsfüs dedi ki...

uzun saç ne kadar yakışmış öyle:)
zaten erkek çocukları 2-3 yaşına kadar kız gibi güzel oluyorlar sonra yakışıklılığa geçiş yapıyorlar

meldi dedi ki...

Sağol Emine...

meldi dedi ki...

Kız hallerine bende bayıldım. İlerde kızmasa bana bari :D

Güneş dedi ki...

Baldan adama bakarmısın şeker kız olmuş nasıl da yakışmış, hımmm bak arkası kız :=)))

minikarap dedi ki...

bıyıklı olana bittim.. cok yakısıklı olmus baldan oglan erkek, adam.. hanımm hanımmm, gelin adaylarıyla baya işiniz olacak gibi görünüyor...

meldi dedi ki...

Güneşcim hayalim bir kız annesi olmak zaten arkasına cesaret edebilirsek bakalım nasip ne olur...

meldi dedi ki...

Mihlicim o zamanlar bir gelsin bakalım hiç söz hakkımız olurmuu :D

Başak dedi ki...

En üsttekine bayıldım.Bu fotodan anlaşılıyor ki büyüyünce kızların canını yakacak yakışıklı delikanlı:)

meldi dedi ki...

Teşekkürler Başak. Umarım can yakmaz :)

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam