15 Ağustos 2010 Pazar

İşe dönüş


Şu anda bu yazıyı işyerimden yazıyorum. Herşey çok ani oldu. Eski işyerimden geri çağırdılar. Geçen hafta görüştük, şartlarda anlaştık ve hemen başladım. Dört gün işyerinde bir gün evden destek şeklinde devam edeceğim. Oğluşun üç yaşına doğru yelken açması ve bu kışı evde geçirtmemin çok zor olduğunu anlamam kararımda etkili oldu. Yazın arkadaşlara ve sokakta oynamaya çok alışması dolayısıyla bu sene yanlız bir kış geçirmesine gönlüm razı gelmiyordu, haftada 2 yarım gün oyun gurubuna başlatmayı düşünüyordum zaten. Şimdi bir an önce evin yakınlarındaki anaokullarını araştırmaya başlayacağım. İki gün anneanne dede, 2 gün oyun gurubu, bir günde benle beraber hafta içi günleri geçirmeyi planlıyoruz bakalım.

Bunca zamandan sonra tekrar iş hayatına dönmek benim için garip oldu. Önümüzdeki seneler için kendimi tamamen başka bir alana yönlendirmeye karar vermiştim. Uzun vadeli bir yol olduğu için hala o fikrimden vazgeçmiş değilim ama şimdilik bildiğim işte devam edeceğim kısmetse...

8 yorum:

Berna dedi ki...

hayıırlı olsun melekcım. aramıza tekrar hosgeldın :)

elif ada dedi ki...

Her şey gönlünce olsun Melek. Özledik sizi

Fatma dedi ki...

İşiniz hayırlı uğurlu olsun.

meldi dedi ki...

Sağol Bernacım sende blog açmışsın galiba davetiyienin süresi geçmiş tekrar yollayabilirmisin?

Teşekkürler Umur Bende sizleri özledim. Öpüyorum adanın bal yanaklarından.

Teşekkürler Fadiş bloğumada hoşgeldin

annesiningülü dedi ki...

hayırlısı olsun canım

Fethiye dedi ki...

Hayırlı olsun Melekcim,
Şaşırdım doğrusu
Acaba ben de evde bir süre kalsam düşüncelerim nasıl olur merak ediyorum doğrusu. Senden bir ara evde durmanın avantaj ve dezavantajlarını öğrenmek isterim:)

Kolay gelsin..

meldi dedi ki...

Sağol Baharcım.

Fethiyecim işi bırakmak yada çalışmak çok kişisel bir karar. Kimsenin hayatı, kişiliği, beklentileri birbirine uymuyor ama kendi adıma ben ev hayatını seviyorum evde olduğum süre boyunca sıkılmadım. Dört gün fırsatı olmasaydı tekrar işe dönemezdim herhalde. Bir ara uzun uzun konuşalım inşallah bu konuyu...

Klima Servisi dedi ki...

Klima servisi ihtiyaçlarınızda uzman kadromuzla çözümler sunuyoruz. Tüm istanbul ilçelerine servisimiz vardır.

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam