22 Ağustos 2010 Pazar

Sanane LAN!

Son 3-4 gündür en sevmediğim konuşma şekli en sevdiğim insan tarafından benmsenmiş durumda. Sadece evde yaşayan sokakta oynamanın tadını bilmeyen bir çocuk olmasın diye hergün dışarı çıkartıyorum baldantatlımı ama malesef sokaktaki abilerden her duyduğunu eve taşıyor. Özelliklede benim hoşlanmadığımı anladığı şeyleri. Yazlıktayken arkadaşları birbirlerine manyak salak diye hitap ederken onları uyarmıştım. Benim uyardığımı gören baldantatlı direk manyak kelimesini kelime hazinesine yerleştirdi ve yerli yerinde kullanmaya başladı. Manyak krizini savuşturmak çok zor olmadı. Duyamamazdan geldim. Bir iki hafta boyunca ara ara denedi tepki almayınca unuttu gitti ama bu lan kelimesine tepkisiz kalamıyorum malesef. Helede bana su getirsene lan ve benzeri cümlelerle hitap edince ona belli etmemeye çalışsamda sinirleniyorum. Rica ederek istersen getiririm diye ben uzattıkça bu lan muhabbeti de artıyor. Sanırım yine duyamamazlıktan gelmeye başlayacağım tabi sabredebilirsem. Tabi benim sabretmemde yetmiyor çevresindeki herkesin tepkisiz kalmasını sağlamam lazım.


Geçen sene Efe ve Ömer sokakta oynarken. Baldantatlımı sokakta oynama keyfinden mahrum etmeyeceğim ama bu olumsuz etkilerinden korunmak için işe yarar bir strareji bulmam gerekiyor. Bu konuda tecrübeleri olan varsa önerilere açığım :)
Herkese sevgiler...

6 yorum:

ZeyNes dedi ki...

Melekcim bize düşen sabır sabır sabır arkadaşım.En iyi ve işe yarayan çözüm,senin de yaptığın gibi tepkisiz kalıp unutmalarını sağlamak galiba. Benim en çok canımı yakansa gözümün içine baka baka -anne pis, baba cici demesi bu aralar:( (babayla ayrıyız ya)

meldi dedi ki...

Seninki daha zormuş Neslihancım. Bizimkide kızınca seni sevmiyorum falan diyor bana ya da babasına ama bu sözün içten olmadığını biliyoruz.

Babasıyla hiç vakit geçiriyormu zeyno? Mesela babayla birlikteyken herşeye izin verilip seninleyken daha kurallı bir hayatı olduğundan dolayı boyle soyluyor olabilir. Sözlerinin canını yakmasına izin verme bu bıdıklar isteklerini yaptırmak için herşeyi söyler :)

ZeyNes dedi ki...

Evet Melek,ben de yazdığın gibi düşünüyorum.Teşekkür ederim,duymamaya çalışıyorum ama üzülüyorum yine de...Öpüyorum bal yanaklıyı ve seni:)

minik arap dedi ki...

ah melek, birde burdaki parkları görsen..gercekten benim yüzümü kızartıcak dercede..:( her parka gidişimizde cocuklarla kavga ediyorum.. " aa yakısıyomu sana,, hımm cok ayıp" ama bahane hep aynı "ama teyze oda bana dediki!!""
senin yöntem en mantıklısı gibi gözüküyor.. gerci babası 1 kere sokaktan duydugu kelimeyi annesinin yanında tekrar ettiiginde, ilk baharat deneyimini yasamıs ve onun deyisi son olmus ama,,, ben kıyamam...

meldi dedi ki...

Mihlivercim baharat yöntemini küçükken uygulamış bir komşum var. Malesef çözüm olmamış . Zamane çocuklarına sökmüyor. Odül ve ceza konusu benim kafamı çok karıştırıyor geldiğinzaten uygulamamaya çalışıyorum elimdence

Sultangazi Klima Servisi dedi ki...

Sultangazi klima servisi montaj tamir ve bakım için bize ulaşabilirsiniz. Profesyonel ekibimizle yanınızdayız.

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam