12 Ekim 2010 Salı

Büyünce seninle evleneceğim anne


Son zamanlarda bana olan düşkünlüğü çok hoşuma gitsede bunun dönemsel bir durum olduğunun farkındayım.Cinsel kimliklerini kazanmaya başladıkları bu yeni dönemde kızlar babaya erkeklerde anneye düşermiş. Eskiden babamla uyucam diye ağlayan baldanadam şimdi sokakta yorulunca bile annemin kucağına gidicem diyor. Babayla aralarına bir mesafe girdi. Beni kıskanıyor, babişkosuyla aramıza giriyor ve büyüyünce seninle evleneceğim diyor :) Minik hayranıma bunun mümkün olamıyacağını tatlılıkla anlattım. Büyüyünce seveceği bir kızla evleneceğini söyledim. Şimidlerde evde bir düğün, nikah muhabebti geçince önce seninle evleneceğim diyor sonra ben itiraz edince bir kızla evleneceğim diyor :))

Kızların nasıl çiş yaptığını da soruyor bu aralar. Daha doğrusu pipilerinin olup olmadığını. Ona olmadığını ama çiş yapmak için kızlara özgü başka bir yerlerinin olduğunu söyledim. Bu tür soruları cevaplamak sanıldığı kadar zor değil aslında. Cevaptan öte tepkimiz önemli, normal bir sohbet konusu gibi davranıp basit cevaplar vermek meraklarını gidermeye yeterli oluyor. Tepkilerimizi o kadar iyi ölçüyorki eğer cevap verirken rahat davranılmazsa konuyu daha çok kurcalayarak ilgi çekmek için kullanacağına eminim ama ona bu fırsatı vermiyorum. Artık sorma sıklığıda azaldı yakında başka konulara geçer sanırım...

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ne kadar masumlar bu yavrular yahu:) Böyle uzaktan dinleyince insanın içi cız ediyor masumiyetlerine.. Boğuşurken unutuyoruz bazen ne yazık ki.

Sevgiler.

meldi dedi ki...

Haha mesela dün akşam uyumamak için bulduğu bahanelere çözümler içimden ya sabır derken hiç masum olduğunu düşünmüyordum :)

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam