26 Ekim 2010 Salı

Duvar kağıdı oyunları

Evimizin rutubetinden çok çektik. Duvarlarımızda kağıt olduğu için rutubetten kabardılar, siyahlaştılar. Sile sile aşındılar. Baldanadamın sanatsal çalışmaları da ekleninde duvarlarımızın görünütüsü pek iç açıcı değildi. Apartmanca görüş birliğine varıp yalıtımı yapmamız 4 yıl sürdü. Oda sevgili babişkonun üstün gayretleri sayesinde. Yalıtıma harcadığımız milyarlardan sonra duvar kağıtlarını kendimiz yenileyelim dedik. Geçtiğimiz hafta ailecek gidip duvar kağıtlarını seçtik. İşimizin zor olacağını baldanadamın dükkandaki performansından anlamıştım ama niyet etmiştik bir kere...



Baldanadam uyurken işe başladık ama tabiki 2 saatlik süre bize yetmedi. Hemen olaya dahil olmak isteyen baldanadama kağıt ustası olarak kağıdı ölçme ve kesme işinde bana yardım etme düştü. Hakkını yemiyim aslında ölçerken metreyi tutması, keserken de kağıdı tutması sayesinde hız kazandım ama kağıdı kendi işaretlemek istemesi ve tutkalı ben sürecem diye inat etmesi yüzünden kazandırdığı zamanı katlarıyla kaybettirdi.

Hafta içi ara verip bu hafta sonu kalan yerleri devam ettik. Metre tutmak, kağıt işaretlemek bu hafta baldanadama yetmeyince bende bu sefer kargoculuk oyununu icad ettim. Kağıtları kesip baldanadamın sırtına yükledim. Elinede kağıtla kalemi tutuşturdum. Sen şimdi kargocu çocuksun bu kağıtları babaya teslim et imzasınıda almadan gelme dedim. Kargocu çocuk şevkle işine asılsı babaya kağıtları teslim etmek için onun yapıştırma işleminin bitmesini sabıra beklesi ve imzasını almadan asla geri gelmedi :)


Sonuç olarak kağıdı kendimiz yaparak bir miktar ekonomi yapmış olduk (ömer kendi odasını bir daha çizemeyeceğini anlayınca kağıdını yeniletmek istemedi bizde kabul ettik) ama oyunlarla işimize dahil etmeye çalışsakta evde bir çocukla bu işe girişmek oldukça zormuş. Bir daha sefer ihtiyaç olursa aynı cesareti gösterebileceğimi sanmıyorum...

2 yorum:

elif ada dedi ki...

Ama ne güzel çalışıyor. O yumucuk ellere nasıl yakışmış fırça. Baldanadamım, haydi gel Ankara'ya bizim eve de bir el at. Sen dokununca eminim güzelleşecek

meldi dedi ki...

Umurcum baldandam her türlü tamirat yapar. Bozuk bir yer bulamazsa bozulp yapar :))

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam