3 Mayıs 2009 Pazar

3 güzel gün

Neresinden başlasam anlatmaya bilemedim şimdi. 3 gün boyunca anne kuzu sarması olduk oglusumla. Böyle her anı birlikte geçirmek çok yorucu olsada süper. Her fırsatta dışarı çıktık, Parklara gittik kapı önünde oynadık. Komşularımızla tanıştık. Baldanadam ilk defa birine ozel ismiyle hitap etti. Komsumuzun 15 aylik kuzusu Efe yani baldanadamın dilinden "eve". Birlikte top oynadilar, etrafta gezindiler, komşuların arabalarinı sildiler !?!?!

Aç bir anne kediye mama verdik. Hatta onunla konuştu baldanadam. Yere çömelip kediye anlattığı şeyleri videoma kaydedemedim ama hafızama kazındı o görüntü. Yerlerdeki su birikintilerini incelemek için yere çömeldi ve o minik eller şap şap suları sıçrattı etrafa.

Dostlar ağırladık evimizde. Evimzin halini gördükten sonra bekar olanlar evlilik ve çoçuk hayallerini tekrar gözden geçirdiler. Biz kahvaltı sofrasında sohbet etmeye çalışırken Zehra ablanın güzel oğlu adaş abimizle vakit geçiren baldanadam abü abü diye peşinden dolaştı.

Cumartesi ekolojik pazara uğradık. Baldanadama çilek ve nar aldık biz alışveriş yaparken uyuyakaldığı için nar aldığımızı görmedi. Eve geldiğimizde olum nar yiyelimmi diyince nan nan diye buzdolabına koşuşunu da malesef sadece kendi hafızamıza kaydedebildik.

3 günlük tatilimizde kısa kısa notlar böyle işte. Keyifli günlerçabuk bitti. Geldik yine işin başına şimdi benim için soluklanma zamanı...



Bir toto yıkama sonrası havlu totoya sarılmış




Bezini bağlatmadan kaçıyor şımarık babaya terlik servisi


Anne bu ne?



Gakgaklara gitcem ben açın kapıyı...



Saklancaktım annecim buldun mu beni...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Meleğim,
Güler yüzün ve tatlı sohbetinle ruhumuzu,becerikliliğinle midemizi doyurdun. Oğul Ballarımızla daha çok vakit geçirebilmek üzere, sağlıcakla kalın...
Sevgiler,

meldi dedi ki...

Zehra abla utandırdın beni. Geldiğiniz için tekrar teşekkürler tatlı kuzucunla evimizi şenlendirdiniz. Benim yaramaz yüzünden fotoğraf çekemedik ne yazıkki :( insallah bir dahaki sefere...

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam