25 Mayıs 2009 Pazartesi

Araba sevdası


Bilmiyorum erkek çocuk olduğundanmı bu kadar ilgi. Kesinlikle bizim bir yönlendirmemiz yok. Dedesinin arabasının anahtarını bulduğu anda kapıyor. Anahtar çevirme işareti yapıp arabaya gitmek istiyor. Hafta sonu yazlıkta araba bahçedeki park yerindeyken her fırsatta bizden anahtarı kapıp arabaya gitti. Anahtarı sokup çevirsede gücü açmaya yetmiyor. Kapı açılınca ilk iş şöför mahaline yerleşmek. Anahtarı kontağa sokmaya çalışıyor sonra direksiyon çevriliyor arada da el vites üzerinde sağa sola sallıyor. Aynı ilgiyi oyuncak arabalarına gösterdiğini söyleyemiyeceğim. Zaten hiç bir oyuncakla doğru düzgün oynadığı da yok ya.

Gece uyumadan önce babasına nasıl araba kulandığını anlatmış. Dilde bir vuuuuuuuvvvv (araba sesi taklidi), eller direksiyon tutar gibi sallanıyor. Sanırım araba kullanmayı öğrenmede beni geçecek bu gidişle...

2 yorum:

hanimelipasta.com dedi ki...

Sanki benim oğlumu anlatıyor gibisin. Metehan da 20 aylık oldu ve aynı araba takıntısını onunla yaşıyoruz. Seyir halindeyken de arka koltuktan her zaman direksiyon tarafına hamle yapıyor.
Canım ayrıca bloğunun adına bayıldım. Ben de oğlumu çoğunlukla baldanadam diye çağırırım. Allah bağışlasın paşanı :)
Bloğa bıraktığın güzel yorum ve değerlendirmelerin için teşekkür ederim.
Sevgiler
Hülya
www.hanimelipasta.com

meldi dedi ki...

Teşekkürler Hülya iyi dileklerin için :)

Bizimkide araba çalıştırılıpta arka koltuğa alınmak istendiğinde çok zor ikna oluyor. Geçici bir ilgimidir diye düşündüm ama sanırım değil.

Bende blogunun takipcisiyim. Mıhlamayı görünce yorum yazmadan edemedim. Çok sık yaparım paşama. Yumurtalı, kaşarlı, yulaflı çeşitlerini yapıyorum. Severek yiyor...

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam