15 Temmuz 2009 Çarşamba

Baldanadamın Dilinden


Udu:Ütü
Bıvak:Bırak
Ganyon:Kamyon
Keçpe:Kepçe
Deni:Deniz
Fis:Fiş
Işıı:Işık
Va:Var
Araba:Araba
Moto!?!?!:Motosiklet(Geri kalan yerini genelde kısık söylüyor)
Dam:Cam
Dahta:Tahta
Ezan:Ezan
Nama:Namaz
Tesbi:Tespih
Kura:Kuran
Bil:Pil
Yapra:Yaprak
Halalet:Hayalet(Anneannesi sen sevimli hayalet casper misin der demez :)
Vs,vs... uzar gider kelime hazinesi oldukça genişledi ama cümle kurmaya pek yanaşmıyor. Sanırım leb demeden leblebi dediğini anladığımız için. Cümle kurmaya teşfik etmesi için artık dediklerini anlamamazlıktan gelmeye karar verdim.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bi çok kelimesi İkra'nın kullandığı şekilde :)en çok da bil ve halalete gülüyorum ben...Çok hoşuma gidiyor..sevgiler..

Güneş dedi ki...

Maşallah baldanadama ne tatlıdır dilleri şimdi.

meldi dedi ki...

İkra hanımın incileri de super bende oyle cumle kuracağı gunleri sabırsızlıkla bekliyorum :)

meldi dedi ki...

Sağolasın güneşcim. O kadar tatlıki ileride hatırlamak için mutlaka yazmalıyım diyorum :)

ZeyNes dedi ki...

Ne kadar dillenmiş, maşallah.Zeynep'te biraz gecikmeli bu konuda.-ıh -ıhhh lar kolayına geliyor.Bizim de bayımız büyük mutlaka.Biraz zorlamak lazım kuzuları.

meldi dedi ki...

Gecikme çok göreceli ZeyNes ama biraz zorlamalı konusunda haklısın. Ben gun içinde yaptıklarımızı hikaye gibi tekrar anlatıyorum sürekli

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam