7 Aralık 2010 Salı

Hasta kuzum


Pazar günü o soğuk havada seni dışarı çıkardığım için çok pişmanım. Keşke babanın sözünü dinleseydim. Bir önceki günün bahar havasından sonra birden bu kadar soğuk olacağını tahmin edememiştim. Şimdi keşkeler işe yaramıyor. Üzgünüm...

Akşam uyumamak için yaptığın bin bir numaradan sonra, en son istediğin suyu getirmeye giderken peşimden kalktığında sana sertçe yatakta kal dediğim için üzgünüm...

Sözümü dinlemeyip peşimden geldikten sonra su içmeyi bırakıp yine dolabın arkasındaki tahta parçasını istediğinde sana yeter artık diye bağırdığım için çok çok üzgünüm...

Yaşlı gözlerini görünce dayanamayıp gözlerim doldu ya, sana sert davrandığım için özür dilediğimde sende bana kıyamadın seninde gözlerin doldu ya içim cız etti kuzucum. Seni çok seviyorum.

Ah o tıkalı burun ah. Sen nefes almakta zorlandıkça benim de nefesim kesildi. Ben başucunda beklerken, sende yat annecim dedin ya içim pişmanlıkla yine burkuldu durdu. Keşle çıkmasaydık pazar günü...

Allah tüm hasta kuzulara şifa annelerinede dayanma gücü versin. Aminn...

7 yorum:

Berna dedi ki...

geçmiş olsun canım. bu kuzuların hastalıgı yuzunden artık kış hic gelmesin istiyorum.

annesiningülü dedi ki...

canım kendi kendinin üstüne çok gitme
anneyiz ama bizimde bir sınırımız dayanma gücümüz var. üzme kendini sakın
o unuttu bile dediklerini...
geçmiş bitmiş olsun canım

Fatma dedi ki...

Geçmiş olsun Baldanadama. Kıyamam ben kuzulara. Onlar hasta olduğunda biz daha beter hasta oluyoruz, dayanamıyoruz hallerine. Kendinizi üzmeyin bu kadar diyeceğim ama olmuyor değil mi? Tekrar geçmiş olsun.

ZeyNes dedi ki...

Gözlerim dolu dolu okudum.Çok geçmiş olsun.Allah çaresi olmayan hastalık vermesin yavrularımıza...

meldi dedi ki...

Teşekkürler Bernacım sen benden çok çekiyorsun. sizde bir an önce kurtulursunuz krup illetinden inşallah.

Sağol Baharcım söylediklerin iyi geldi. Ah bu kuzucuklar önce kızdırıyırlar sonra pişman ediyorlar :)

Teşekkürler Fadiş. Birazda benim yüzümden oldu diye bu kadar çok üzüldüm sanırım. Halbuki pazar günüd eyine onun için çıkmıştık dışarı :(

Sağol Neslihancım. Aminnn

elif ada dedi ki...

Çok ama çık geçmiş olsun. Bilsen çıkarmazdın elbet dışarı... Ne olur üzme kendini. Keşke de deme. Ne yazık ki hastalana hastalana büyüyecekler. Aman büyük bir şey olmasın bu kuzulara. Kocaman öpüyoruz onun bal yanaklarından

meldi dedi ki...

Sağolasın Umurcum bugun biraz daha iyi kuzum. Bende daha iyiyim :)

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam