16 Aralık 2010 Perşembe

Seni seviyoruz bay mikrop


Son bir kaç gündür hayatımızı ne kadar kolaylaştırdın sen Bay mikrop. Sayende Baldanadamım salata tabağına saldırıp, karnıbahar yemeğini kaşık kaşık götürüyor. Yemekten sonra sen hasta edemeyesin diye dişlerini fırçalamaya da koşuyor. Hele oyun oynadığı için sürekti beklettiği çişini senin sayende koşa koşa yapmaya gidince artık ben mest oldum. Seni seviyoruz bay mikrop :)

Bu da şarkımız

Bay Mikrop, Bay Mikrop
Beni hasta edemezsin
Yemeğimi böyle yiyorum,
Sütümü de böyle içiyorum,
Meyveleri, sebzeleri bol bol yiyorum.

Bay Mikrop, Bay Mikrop
Beni hasta edemezsin
Ellerimi böyle yıkarım,
Saçımı da böyle tararım,
Dişlerimi fırçalarım
Erken yatarım

Not: Çok eskiden beri oynadığımız yaramaz mikrop parmak oyununu geliştirerek, yaramaz mikrobu konuşturmaya başladım. Yaramaz mikrop oğluşa seni hasta etmek istiyorum lütfen sağlıksız beslen dedikçe baldanadamcım sağlıklı beslenmek için gayret etmeye başladı. Umarım bu oyunu uzun zaman sürdürebiliriz...

4 yorum:

Fatma dedi ki...

Harika olmuş:)Şarkıya da bayıldım.

Emine dedi ki...

Şarkıya ben de bayıdım:)çok güzel olmuş.

meldi dedi ki...

Teşekkürler Fadiş bencede harika oldu ya bugunde nohut yedi heheh bebekliğinden beri yediremiyordum

Şarkı cuk oturdu bencede Eminecim

midea klima servis dedi ki...

Midea Klima Servisi olarak kaliteli hizmeti uygun fiyatlara sunuyoruz. Yüksek müşteri memnuniyetini hedefleyerek satış ve satış sonrası hizmetlerde yanınızda yer alıyoruz. Bizimle irtibata geçerek yetkili servis güvencesi ve kalitesiyle tamir bakım ve montaj hizmeti alabilirsiniz.
Profesyonel teknik servis personeli ve kaliteli hizmet anlayışı ile %100 müşteri memnuniyeti sağlamaktayız. Midea klima servis hizmetlerinde ayrıcalıklı hizmet almak için bizi arayabilirsiniz. Klima bakımından kontrolüne, tamirinden montajına kadar her alanda orijinal yedek parça ve yüksek kalitedeki malzemeler ile işlemlerinizi gerçekleştiriyor. Midea klima servisi uzmanlığı ve uzun yıllar sektör tecrübemiz ile hizmetinizdeyiz. Bizi arayarak tüm Midea Klima modellerine teknik destek alabilir veya yeni teknolojideki Midea inverter klima satın alabilirsiniz. Uygun fiyatlarımız ve kalifiye iş gücümüz ile 7 gün 24 saat hizmet vermekteyiz. Midea klima yetkili servisi olmanın verdiği sorumluk bilinci ile hareket eden teknikerlerimiz tüm onarım işlemlerinizi en kısa sürede gerçekleştirmek için tüm gücüyle çalışmaktadır.

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam