1 Nisan 2009 Çarşamba

Başkasının elinden...


Son günlerde iştahsiz olan baldanadama yemek yedirmek için çeşitli yöntemler arıyorum. Farkettiğim birşey daha önce ona yemek vermemiş kişilerin elinden daha kolay yemek yiyor.
Geçen pazar ziyarete gittiğimiz akrabalarımızın 2 tane küçük kızı var. Baldanadam yine yemek konusunda itiraza başlayınca verdim kaşığı bu miniklerin eline. Bir Elif bir Sena sırayla baldanadamı beslediler. Sena 7 elif 4 yaşında. Halleri çok tatlıydı ikiside küçük anne modunda baldanadamın peşinde koştular mama yedirmek için.

Bu yemek hususu kafamı çok karıştırıyor. Baldanadam normal şartlarda yemek konusunda bizi uzen bir cocuk degildi. Bu aralar azı dişlerini çıkartıyor olması ve vitaminini kesmiş olmamızın iştahını etkilediğini düşünüyorum. Fakat şu bir gerçekki başka şeylerle oyalanarak, oynatılarak bayağı yemek yiyor. Bunun doğru olmadığını biliyorum ama 2 kaşıktan sonra yemeği reddeden bir bebek oynatılarak 2 kase yiyorsa anne yüreği ne yapsın. Sanırım bu konuda uzmanları değil yüreğimin sesini dinleyeceğim.

Anneannesi zaten yaslarda, iştahsız 2 çoçuk buyuttukten sonra baldanadam gibi yemek konusunda zorluk cıkartmayan bir bebege bakınca dunya varmış Allah bana sonunda boyle bir cocukda nasib etti diye şükürler ediyordu. O bizi peşimizde tabaklarla koşarak büyütmüş. Şimdi ne abimde ne bende fast food, aburcubur alışkanlığı yoktur. Zaten kendimi hatırladığım dönemden itibaren hep aile sofrasinda yemek yedim. O yüzden baldanadamın bu dönemlik olduğunu düşüdüğüm iştahsızlık durumunda ona yemek yedirmek için her yolu denemeği düşünüyorum tabi bilgisayar hariç...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam