12 Nisan 2009 Pazar

Hokka


Bu hafta sonu pek dışarı çıkamadık. Evde olunca baldanadamı eğlendirecek aktiviteler bulmak gerekiyor malum. Bu hafta da uzun süredir aklımda olan hokkaya boya koyarak resim yapma aktivitesini yaptık. Kırtasiyeden 2 liraya aldığım 2 adet şeffaf hokakaya sulandırarak parmak boyası koydum. Önce ben gösterdim sonra verdim fırçayı baldanadamın eline. Odasında boyama yapması için serbest bıraktığımız duvara sürdü fırçayı özgürce. Arada resim yaptığı defterine yöneldi. O eğlenirken bizde onu seyrettik, ne kadar çabuk büyüdüğüne hayret ettik...

Not: Hokka kullanmadaki amaç boyanın dökülmesini önlemek.

4 yorum:

musabi dedi ki...

zaten hiç boya dökülmedi.Halının dili olsada anlatsa :=)

meldi dedi ki...

Hokka olmasaydı ne olurdu düşünmeye davet ediyorum :) o kadar çalkalamaya bu kadar damla nedirki...

Unknown dedi ki...

melek abla ...
ömerciğin yaptığı duvar boyamalarının resimlerini gösterirmisin..
bakalım benim ebrularıma benzemişmi...
alacalı bulacalı :p

meldi dedi ki...

En kısa zamanda çekip eklicem inşallah.

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam