20 Nisan 2009 Pazartesi

Medical Park Rezaleti


Medical park bahçelievlerden cumartesi saat 10:15 de oglum icin, 10:50 de kendim icin randevu almistim. Sabah yola cikmak uzereyken arandik. Doktorunun ameliyata girecegini başka bir doktora muayene olmamiz ya da baska güne ranvedu almamiz gerektigini soylediler. Çalistigim için baska gün gelemiyeceğimi söyledim ve baska doktora muayene olmayi tercih ettim. Fakat diger doktor profesor oldugundan ücret farki ödememiz gerektiğini söyledi telefondaki ses. Ben randevuyu siz değiştiriyorsunuz ücret farki ödemeyeceğim dedim. Pabuç bırakmadiğimi görünce beni ordan oraya değişik kişilere aktarip durdular.

Hastaneye vardigimda ücret farki ödemeden muayene olamayacagim konusunda direttiler. Randevu saatini gosteren karti almak istedigimi bu karti göstererek şikayette bulunacagimi belirttim. Bana karti vereceklerini söyledikleri halde türlü numaralarla (kart kalmamis, arsivden gelecek,vs.) karti vermediler. Antetli kagida yazmayi da reddettiler. Baldanadam huzursuzlanmaya basladığı icin fazla uzatmayi göze alamadim. Kendilerini Allah'a havale etmenin yanında şikeyet edebileceğim her yere de şikayet ediyorum. Şikayet sitelerinde gördüğün kadariyla çok vukuatli bir yermiş zaten. Bıçak parası almaktan, hastaları gereksiz korkutarak bir ton tahlil, tetkik yaptırmaya ve gereksiz tedavi süreci başlatmaya kadar çok büyük şikayetler de var. Siz siz olun sağliğinizi bu kuçuk hesapların hastanesine emanet etmeyin derim...

48 yorum:

Bahar dedi ki...

bencede.
bu hastane konusunda haklısınız..
benzer bir yaşanmışlık var bizde de :(

meldi dedi ki...

Biraz araştırınca bir çok insanı madur ettiklerini gördüm. Benim gibi zaman ve para kaybı yaşamak bir yana sağlığınıda etkiledikleri insanlar var. Allah düşürmesin diyorum..

Bahar dedi ki...

amin kimseyi düşürmesin. biz sağlık diye bakıyoruz olaya onlar para olarak :(

TEMELMAN dedi ki...

AMAN HA !!!
Bunlar Bide Dinci !
Yani Tam Paragöz !
Yakaladılarmı Cenazenizi Kaldırmadan Rahatlamazlar !
Ey Halk Siz Daha Solcularla Dalga Geçin !
BAĞIRIN !!! KAHROLSUN SOSYALİZM !!!
YAŞASIN KAPİTALİZM, EN BÜYÜK MANGIRİZM !!!

Adsız dedi ki...

1 hafta önce arkadaşımın babsını ziyarete gittiğimde gördüğüm manzaraya inanamadım. Girişteki lopbide oturuken gözümüzün önünden FARE geçti.Bi an nerde olduğumu şaşırdım hastanedemiyim acaba ?? Önünden geçen bi müşteri tekme attı ve fareyi ölmüştür dedi bunun üzerine güvenliklerde geri döndü kimse ilgilenmedi ki demekki kim bilir daha kaç taner daha vardır. Bunun hiçbir açıklaması yoktur ki kim bilir ne kadar hijyenik bi hastanedir!! Bunun yanısıra yine bi yakınımız yüksek tansiyonla medical park'a gidiyor ve kadını kalp efor testine alıyorlar!! Eğer o ,nsan orda felç gerçirse bunu kim geri getirebilir?? Bunun doktorluk için senelerce okumamaış yoldan geçen bir vatandaş bile doğru olmadığını bilir. Böyle rezil para tuzağı için insanların sağlıklarıyla oynayan ve hijyenin sıfır olduğu bir (hastane demek istemiyorum) yer görmedim...

Adsız dedi ki...

Yorumları okuyunca yalnız olmadığımı anladım, iğrenç bir hastane, herhalde doktorlara yazdukları tahlil başına ücret veriyorlar, o yüzden gerekli gereksiz tahlil yapılıyor, tahlil yapılsın tamamda hamile bir bayanı gereksiz yere evham yaptırıyolar, hiiiiiiçççç kimseye tavsiye etmem.

Adsız dedi ki...

Aynı hastanede eşim düşük nedeni ile kürtaj oldu.Operasyondan 15 gün sonra dahi kanaması durmadı ve şiddetlendi.Acile gittik doktorunu aradılar doktoru kontrol etme ihtiyacı dahi hissetmeden telefonda ilac önerdi çıktık hastaneden.bir 15 gun sonra ilac bitiminde kanama hala devam ediyordu tekrar doktoru aradım doktorda hastayı görmesi gerektiğini söyledi.hastaneye gittik kontrol maiyetindeki bu randevudan ücret talep edildi.ücret ödemediğimiz içinde doktor kanaması olan hastası ile görüşmedi.kızarak başka hastaneye gittik ve kanamanın nedeninin kürtajda içerde parça bırakmaları nedeni ile olduğu ortaya çıktı.Sonuç eşim bir operasyon geçirdi kanaması 1 ay sürdü ve 1 kere bile kontrole çağırılmadı, çağırıldığında ise ücret istendi.Şaka gibi.Hastaneye şikayette bulunduk ama Medikal direktörlüğü ne kendilerini suçlu buldu ne doktoru uyarma ihtiyacı hissetti.Bulduğum her merciye şikayet ettim ve her forumlarda da anlatıyorum.İnsan sağlığına maddiyatla paha biçen paragöz Medikal park hastanesini ve o hastasını muayne etmeden etmeden varsayımlarla telefonlarda teşhis koyan doktorunu ve buna göz yuman medikal diröktörlüğünün zihniyetini esefle kınıyorum.Aman o hastaneden uzak durun...

Emra dedi ki...

Devamlı olarak kullandığım bu hastane maalesef beni hayal kırıklığına uğrattı.Domuz gribi bahanesiyle insanları tokatlıyorlar. 24.Kasım.2009 tarihinde boğaz ağrısı ile bu hastaneye başvurdum. Kulağımdan ateşime bakıldı,boğazıma bakıldı.Enfeksiyon kaptığım söylendi. Büyük ihtimalle domuz gribi olduğum söylendi.O kadar tecrübeli olmuşlarki, gözümden anlamış!!!Zorunlu tutmuyoruz ama muhakkak influenza testi olmam gerektiği söylendi.Sağlık söz konusu olunca parayı düşünmüyorsunuz tabiki.250 tl'ye bu testi yaptırdım,perşembe günü 17.30 da sonucumun çıkacağı belli oldu.Bu esnada diğer testlerim yapıldı ve 4 tane ilaç verildi.Aynı dönemde başka bir arkadaşım aynı şikayetle Acıbademe gitti onlara test yaptırmaya gerek olmadığı,normal grip tedavisi yapılacağı söylendi.Diğer hastanelerde de artık tüm hastalar domuz gribi olarak değerlendiriliyormuş. Doktor o kadar ciddi konuştu ki perşembe gününe kadar büyük bir stres yaşadım.Sonucumu merak ediyorsanız.Tabiki negatif çıktı.Oysaki büyük ihtimalle domuz gribiydim.Ayrıca bu çok önemli testimin sonucu öğlen hazırdı oysa bana 17.30 gibi bir saat verilmiş.Yani ben bu virusü taşıyor olsam ve erkenden gitmeyi akıl etmesem akşama kadar bekliyor olacaktım.Testi yaptırana kadar herşey çok acil ve ciddi olarak ilerlerken test sonrası hiç önemli olmadı. Testin çıkıp çıkmadığını öğrenmek için santralın bana verdiği numarayı inat edip 1 saat boyunca radım ama cevap yok.Bu telefonun neden cevap vermediğini doktor beni raporu almak için B2 katına gönderdiğimde anladım.Buradaki bayanlar telefondan rahatsız olmuşlar ki ahizeyi kaldırıp masanın yanına koymuşlar.Doktor bile aradığında ulaşamıyor.Hayret doğrusu.Verdiğim paranın hayrını görmesinler.İnsan sağlığını paraya endeksliyenlerede yazıklar osun.Aklınızda olsun grib için medical park bahçelievleri tercih etmeyin,bu teste de para vermeyin.

ballad dedi ki...

hastaları gereksiz endişelendirdikleri gibi birde nasıl oluyosa hasta kabulde çalışan biri 35,20 lik faturaya 36 dedi ve 40 verdim 4 yok 3 var dedi iyi dedim yine bi tahlilde 5,46 dedi 11 tl verdi 50 krş verdi benim 5 tl yi unutturdu resmen kasayı falan karıştırırken yok alt katta derken ben yol aldım.kasa fazlasında bizim sırtımızdan 30-40 tl indiriyolar bunlar pes yani vatandaşın canı burnunda bütün yollar insanların hayatlarının birbirleri için önemi yoka çıkıyoka ne yazıkki.hatta bizim için ölebilir falan diyolar izlenim ole devlet hastaneleri vallah daha iyi.

Adsız dedi ki...

medical parkta çalışan temizlikçileri hemşireler ve yönetim özellikle yönetim azarlıyorlar.bütün iş yerinde dinlenme molası varken öğlen yarım saat izin veriyorlar dinlenme odaları ve yerleri yok.dışarıda utandıklarında köpek kulübesi gibi yer verdiler kokudan içeriye girilmiyor,oturulmuyor.yağmurda yaşta mecburen dışarda kartonda oturuyorlar.orion gurubuda yani temizlik şirketi çıkarları için buna göz yumuyorlar.orion da çalışa bilmek için dürüst olmayakçaksın oynak olacaksın neden derseniz orda iki tane bayan şef var oynak oldukları için onunla bununla fingirdeşdikleri için onlar gibi senden fingirdeşmezsen 7 8 tane dost tutulmazsan.seni işnden ederler.şeflerin böyle olduğunu herkes biliyor onların dostları yüksek yerde oldukları için onlar kalıyor bizim gibi garibanlar çıkartılıyor o gördüğünüz hastahanede moblar elle yıkanılıyor kanlı ve hertürlü bulaşıcı olan hastalıklar normal kıyafetlerle temizlikçilere saydırılıyor o kıyafetlerle hasta odaları temizleneniyor.bir mop bir bez bulaşıcı olan hastabın odasıda normal hastanında odası temizleniyor.temizlikçiler buna karşı çıkınca buna bulduklarınıza şükredin diyorlar.hastanede çalışan temizliçilere müdürlerin ve doktorların evine temizliğe gönderiyorlar.gitmek istemedikmi işten çıkarıyorlar.yazıklar olsun...

Admin dedi ki...

Anneme 7-8 ay önce bir telefon geldi işte Medikal parktan arıyoruz kaç cocuğunuz var kaç yaşındalar ev adres vs vs sorduktran sonra size bir kart göndereceğiz ve hastanemizde %20 ucuz muayene yaptıracaksınız dediler annem kabul etmedi ve ısrarla vermek için direndiler.8 ay sonra arayıp kartınızı gelip almadınız kartınızı çıkarmak için para ödedik bu yüzden sizi icraya verdik dediler. insandan emrivaki yoluyla para çalıyorlar.

esra dedi ki...

heralde benım yasadıgımı kımse yasamamıstır doğum sonrası adet görememe ve spral icın kadın dogum jane özcan adında doktora gıttım baktı testler yaptı operasyon seklınde bıdurum oldu oylede baktı tabı paralar gıdıyor senın cocugun olmaz hamıle kalamazsın kalsamda dusururmusum hamıle kalmak ıstedıgınde 2ay once ona gıdıp tedavı olmam gerekıyomus artı bır operasyon gecırmemde gerekıyormus cunku dusururmusum dedı bense dogum yapmısım cocuk dusunmedıgım ıcın gıtmısım o sırada hapla korunuyorum bana dedıgı korunmana gerek yok hamıle kalmassın dedı ve 1aysonra hamıle kaldım oysakı nasılbı durumda oldugumu ve ıstemedıgımı bılıyordu ögrenınce hemen aglıya aglıya aradım tabı kendı pıskınlıkle boyle seyler nadıren olur oda senı buldu dedı bende ona nasıl bır durumda oldugumu böyle ufak bır ıhtımal bıle varsa nıye soylemedıgını söyledım tabı gene aynı pıskınlıkle neolcak zaten kızın buyudu dedı sankı benım dururumu anlatmamısım gıbı kısca dısardan kurtaj yapan doktorların numarasını verdı ve bana bunları yasattı dılerım allahtan aynısını yasar ve hastaneye sıkayet etım dıye merak edersenız tabıkı kapattılar terbıyesızler 4sene önce 2.000 tl de param gıttı ve bu sadece benım yasadıgım bıde kızımla var

Adsız dedi ki...

gelelım kızıma ılk zaten o hastaneye kızımla basladım muyene ıcın gıttım ıslem yaptırıyodum telefon geldı acıl gıtmem gerektı kızımın nufus cuzdanını vermıstım ıslemler ıcın hemen cıkınca unuttum 3-4 saat sonra hatırlayp aradım 4uncu katı bagladılar adımızı soyledım evet burda dedıler ve ertesıgun almaya gıttım yok oldu ve bana kımınle gorustunuz adı ne sacma sapan seyler sordular banane adından ben cuzdanımı sordum ve o öyle gıttı sonra gene bır gun doktora gıttık hayrı adın sımdıkı hayrı degıl orayı terkeden profesör ası ıcın gıttım bıraz bogazında kızarıklık var sımdı yapmıyım ılac verdı kontrol surecınde duzelır ozaman yaparım dedı ası kartımız onda kaldı ve doktor ordan ayrıldı benı arayıp ası kartımın almamı soyledı ve tabıkı oda kayboldu ası zamanı geldı doktora gıttım olmadıgı ıcın yapılmadı hemen oraya gıttık yetkılının odasında gorustuk anlattım burdakınlerı cıkarırız gerısını dıger yaptırdıgınız yerlere gotun kayıttan bulunur dedı e tabı sabır sabır bana bak dedım sızın hatanızı ben cekmek zorun degılım gıttıgım yerlerı soylıycem sız gıdıp bulcaksınız dedım neysew zar zor tam olmasada yaptırdık ha bu arda dıyoruzya asıyı yaptıramıyorum pıskınlık o hastanede gelenek bız sımdı yapalım dedi ha neden devam ettınız dersenız doktorumuzdan cok memnunduk hayrı bozkurt oda terkettı zaten vede kımlıgın kımlerın attıgı bılındıgı ıcın yetkılıler ıste kac kuru para alıyolar onla gecınıyolar falan fılan dıyıp bashekıme gıtmeden kapatıyolar ha gercı gıtsede ne degısır bılmıyorum

Adsız dedi ki...

ben orada calısan ve ıstıfa eden bır hemsıreyım..ve bırakın hasta haklarını hemsıre hakkıda yok..yatan hastalar ıcın bır suru form doldurmak zorunda kalıyoruz..katıplık yapıyoruz..fakat bakım verılsede formlar doluyo verılmesede..ılerıde sıkayet olursa verılmıs gıbı gosterılmek ıcın ve daha neler neler..hastaya hemsırelık yapmak yerıne formlara hemsırelık yaptırıyorlar..

Adsız dedi ki...

Aynı problemi bende dile getirmek istiyorum medical park bursa hastanesinden şikayetçiyim.Babamı hemen ameliyata aldılar bizden 5000tl para aldılar.Ancak yaptıkları ameliyat başarısız geçti.Babamı kaybettim.Hastane para için çalışıyor insan sağlığı için değil

Adsız dedi ki...

Medical Park Bursa hastanesine gitmeyin

Adsız dedi ki...

Medical Park Bursa hastanesi için herşey para .hastane müşteri ilişkileri sıfır

Adsız dedi ki...

Medical Park Bursa Hastanesinde ameliyat olmadan önce düşünün bence

Adsız dedi ki...

Medical Park Bursa Hastanesine gitmeyin.Acıbadem hastanesine gidin yada başka hastane tercih edin.Medical Park Bursa hastanesi ameliyatlarda başarısız

Adsız dedi ki...

Medical Park hastanesini her yerde anlatıyorum kimseler gitmesin.Devlet Hastanesi oradan iyidir.Soyguncular ameliyatları para için yapıyorlar

Adsız dedi ki...

Bütün internette ne kadar forum var ise heryere yazacağım.Ameliyatta babamı kaybettim Medical Park Hastanesi Bursa'da.Ameliyat yapılmasa daha iyiydi.Bana ameliyat olursa 5 gün içerisinde iyileşeceği söylenmişti.Ancak babamı kaybettim...Medical PArk Bursa hastanesine gitmeyin

Adsız dedi ki...

Medical Park Bursa hastanesi tam bir rezalet hastanesidir.

Adsız dedi ki...

Medical PArk Bursa hastanesine kendinizi emanet etmeyin.

Adsız dedi ki...

Medical PArk Bursa Hastanesinde ameliyat olmayın

Adsız dedi ki...

Medical Park Bursa Hastanesine gitmeyin

Adsız dedi ki...

Medical Park Bursa Hastanesi Haksız yere para alıyor.

Adsız dedi ki...

Medical Park Bursa Hastanesi insan sağlığını hiçe sayıyor

Adsız dedi ki...

AMAN HA !!!
Bunlar Bide Dinci !
Yani Tam Paragöz !
Yakaladılarmı Cenazenizi Kaldırmadan Rahatlamazlar !

Adsız dedi ki...

Medical Park Rezaleti Bursa medical parkı kınıyorum.Hiç iyi bir hastane değil.SAdece paraya dayalı bir hastane

Adsız dedi ki...

Biraz araştırınca bir çok insanı madur ettiklerini gördüm. Benim gibi zaman ve para kaybı yaşamak bir yana sağlığınıda etkiledikleri insanlar var. Allah düşürmesin diyorum..

Adsız dedi ki...

18 Nisan'da bir rahatsızlığımdan ötürü doktora gittim. Verdiği merhemi kullandım, yan etkisini yaşadım ve acil olarak doktoruma ulaşmak istedim. Hastaneyi ilk gün 3 kez aradım, odasına aktardılar ama geri dönen olmadı. O gün doktoruma hemen durumu belirtmek için mail attım ,buna da dönen olmadı. Ertesi gün hastaneyi 4 kez aradım ve doktoruma ulaşamadım. Diğer gün tekrar aradım, başka doktorun odasına bağladılar ve doktorun o gün hastanede olmadığını söylediler.

Bu kadar aramama rağmen 1 kere hastanede bulunan görevli bayanlar aradığınızı iletiriz demediler, hiç ilgilenmediler. Durumum acil olduğunu söyledim dönen olmadı. Hastanenin ücretleri fazla ama hizmetleri bir o kadar az. Hiç memnun kalmadım, doktorum kontrole bile gerek duymadı. Vermiş olduğum paraya acıyorum.

Ayrıca bir hastanenin otoparkı neden ücretli? Bu bile çok gereksiz. Hasta ile ilgilenmeleri bir o kadar yetersiz.

Adsız dedi ki...

24 Nisan 2011 Pazar günü rahatsızlanan çocuğumu en yakın hastane olarak Medical Park Fatih Hastanesi’ne götürdüm. Acil servis hasta kayıttan işlemler yapıldı. Nöbetçi çocuk doktoruna yönlendirdiler.

Muayene olduk fakat şöyle bir durum söz konusu çocuğumun muayenesini yapan doktor ile reçetede kaşesi olan doktor aynı değil. (bizim muayenemizi yapan dr. Kimdi???) Ve SGK A grubu hastanelere sadece %70’ine kadar fark alınabileceğinin müsaadesini vermiştir. (acil hariç) benden 60 TL muayene fark ücreti alındı. Bu konuda sanırım yetkililer bir dönüş yaparlar.....

Adsız dedi ki...

Medical Park Bahçelievler Hastanesine gece aşırı yoğun bir mide ağrısı ile acilden giriş yaptım. Yapılan muayenede mide spazmı geçirdiğimi belirttiler ve spazm giderici ilaçlar önerdiler. Ağrı kesici , spazmı giderici ilaçlar ve buscapon verdiler.Rahatlamama yardımcı olması için serum taktılar. Ancak kısa zaman aralıklarında mide sancılarım sürekli oluyordu. Çok yoğun bir gaz sıkışması olduğunu düzenli olarak ilaçlarımı içersem 1-2 güne kadar geçeceğini belirttiler.

Rahatsızlığımın bu şekilde olmadığını düşündüğümü yani ağrılarımın gaz sancıları olmadığını belirtiğimde acil doktoru genç bey,binbir zahmetle ultrason çekelim o halde dedi. Ancak ultrasonda da bir şey çıkmayınca eve gönderildim.

Sabah kadar dayanılmaz ağrılar ve acılar çektim. Doktora telefonla dönüş yaptığımızda bunun normal olduğunu ve ilaçlarımı almak gerektiiğini belirtti. Ancak bu şekilde dayanamayınca sabah farklı bir hastanenin acilinden acılar içinde kıvranarak ve doktorlardan uyutulmayı dileyerek girdim. Şikayetlerimi aynı şekilde belirttim. Acıdan cenin pozisyonunda durabiliyor dayanamıyordum. Acil röntgen çekildi. Röntgenden bir kaç dakika sonra ameliyathane için hazırlanıyordum. Midem delinmiş ve mide asidi diğer organlarıma temas etmek üzereymiş.Ameliyat sonrası yapılan bu acil müdahele ile ölümden döndüğüm söylendi.Üstelik sadece 6 saat önce doğru teşhis konulsaydı açık ameliyat ve ölüm riski olmayacakmış.

Adsız dedi ki...

Medical Park Bahçelievler Hastanesi'nde hafta içinde göz muayenesi oldum. Reçetede yazılan gözlüğü alıp gözüme taktığımda, görüntü daha da bulanıklaştı. Durumu, tekrar hastaneye gidip Op. Dr. F***Hanım ile paylaştığımda, ölçümleri yaptırıp tekrar muayene etti. Sonra bire bir kendi cümleleriyle; "Ee tamam, gözlükte hata yok. Sana yazdığım gözlük. Sen zaten maksimum bu kadar görebileceksin, senin gözünde yüzde elli tembellik var. Al gözlüğünü, alışmaya çalış." dedi. Bir anda beynimden vurulmuşa döndüm. Tedavisi yok mu peki, tedavi olayım dediğimde, asıl şok edici cevabını ısrarla iki kez söyledi; "Yok!".

Hastaneden çıktıktan sonra mecbur gözlüğü taktım, bir saat kadar dolaştım; ancak alışılacak gibi bir gözlük değil, numarası 2.5'e 2.25. En sonunda göz alanında en iyi olarak bilinen özel hastaneye gidip muayene oldum. Doktor muayene sırasında durumun normalden farklı olduğunu, göz merceğinin iç kısmında ufak bir bombeleşme olduğunu, bu halde hiçbir gözlüğü gözümün kabul etmeyeceğini söyledi; ancak durumun korkulacak bir durum olmadığını, tedavisinin mümkün ve yapılabilir olduğunu söylediğinde içim rahatladı. Bütün yaşananlardan sonra, Medical Park Hastanesi'nde yaşadıklarımı içime sindiremedim. Çarşaf çarşaf reklamlarla, kulüp sponsorluklarıyla medyada ismi olan bu hastanenin, doktorları anlattığım seviyede imiş. Durumun peşini kesinlikle bırakmayacağım ve il sağlık müdürlüğüne şikayet dilekçesi vereceğim ve devamında dava açmak istiyorum.

Adsız dedi ki...

Herşey annemin düşmesi sonucu omurgasında oluşan kırıkla başladı. 18 Nisan 2011 tarihinde Medical Park Göztepe Hastanesi'nden randevu aldım ve randevu saatine 20 dakika kala hastanede oldum; fakat ortepedi servisinin bankosundaki görevli tam 25 dakika SGK'lı olan annem için kayıt onayı alamadı.

Ona defalarca randevu saatinin gelip geçtiğini hatırlatmama ve annemin dayanılmaz sancılar içinde beklediğini gördüğü halde bekleyin demekten başka bir şey yapmamıştır. Uzun uğraşlar sonucunda onay alındı ve doktorla görüşebildik, durum acil ve anneme MR çekilmesi talebiyle aciliyetin zaten gözle görüldüğü bir yerde 1.5 saat boyunca MR çektirmek için bekletildik, radyoloğa durumu izah ettiğimde ezberlemiş olduğu basmakalıp " ama randevu ile alıyoruz bekleyeceksiniz" cümlesinden başka bir cümle duymadım.

MR çekilip doktora gösterdikten sonra yaşanan sıkıntılardan dolayı annemin tansiyonu yükseldi, omurgada kırık tespit edilip annem acilde müşahade altına alındı, doktor tarafından yatış verildi ve 1,5 saat odanın temizleneceği bahanesiyle acilde bekletildik. En sonunda doktor durumu fark ederek ve yanında başhekim yardımcısı ile gelerek odamıza çıkmamızı sağlamıştır. Ameliyata sebep gösterilmeden 1,5 saat geç alındık.

Bu arada hastanın psikolosini siz düşünün, kat hemşirelerine bir şeyi 4-5 kere söylemeden yaptırmak mümkün değil. Taburcu olurken yine dakikalarca hastabakıcı ve tekerlekli sandalye bekledik. Kısacası bu hastaneden ve vermediği hizmetlerinden hiç memnun kalmadım.

s.orcan dedi ki...

merhabalar bende bursa medical park mağduruyum 2009 yılındın beri belirli periyotlarda doktora gidiyorum 2009 yılında mütamadiyen her randevumda erteleme yada iptal için arandım arada bu yüzden gittiğim hastaneyi değiştirmiştim belki düzelme vardır diye bu ay tekrar medical park'a gittim aynı durum hem muayene hem de kontrolde yaşadım doktorumuzun ameliyatı var sonraki hafta da tekrar arandım doktorumuz öğlenden sonra izinli tam bir rezillik bu arada 2009-2011 yıllarını karşılaştırdım da hatanede tek tük hasta vardı kesinlikle önermediğim bir hastane............!!!!!!!

mrvcn dedi ki...

15 Temmuz pazar günü annem zehirlendi önce başka bir hastanenin acilinde ilk işlem yapıldı sonra yoğun bakımda yer olmadığı için göztepe medical parkın yoğun bakımına sevk edildi. Bu arada ilk mudahaleden itibaren annemin şuuru açıktı. Yoğun bakımda 2 bilekliği çıkartılmış yüzükleri elleri şiş olduğundan çıkartılamamış. Bileklikleriniz imza karşılığında yakınlarınıza teslim edilecek denmiş. Ancak bize verilen bir şey olmadı. Bunun üstüne hastane yönetimi bize kameradan bakılacağını söyledi. Baktıklarında yoğun bakım girişinde bileklikleri gördüklerini ancak kamerayı yaklaştıramadıklarından kesin görüntü alamadıklarını söylediler. Zoom için kameracıyı bekleyeceklerini söylediler ve 15 gündür her aradığımızda henüz gelmedi diyorlar. Annem bileklikleri kolundan çıkaranlarını tanıyacağını söylediği halde karşımıza çıkartmıyolar o geceki nöbetçileri. Biz yasal işlem başlatıyoruz ancak hastane yönetiminin de maduriyetimizin giderilmesi için daha çabuk bir şeyler yapmasını beklerdik. Aklı olan o hastaneye gitmez

Adsız dedi ki...

Medical Park Bursa yı orada çalışan başarılı olduğunu duyduğumuz bir kadın doğum doktoru için tercih ettik.Ama yazılan olumsuzluklar beni çok etkiledi.Şu an henüz hamile değilim ve öncesinde kontrol için gittik.Bu kadar sorunların yaşandığı bir hastaneye acaba gerçekten devam etmek doğru mu??

Adsız dedi ki...

Ömer Zorlu
medical park izmir hastanesinde göz muayyenesi oldum. verilen reçeteye göre camlarımı yaptırdım. Gelin görünki yapılan gözlükte görüşüm tamamen bozuldu. reteyeyi yapan gözlükçüye gittim. gerekli incelemeri yaptı camları karl zeiss firmasına gönderdi inceletti ve verilen reçeteye göre uygun olarak yapıldığına dair rapor verdi. bu raporla medical park hastanesine gittim tekrar gözlerimi kontrol edeceklerini söylediler yanlız daha önce reçeteyi yazan dr ayrılmış olduğu için başka doktor kontrol etti.ve verilen reçetenin hatalı olduğu meydana cıktı. bunun üzerine gözlük camlarının bedelinin 1000 tl olduğunu zararımın kimin tarafından ödeneceğini sorduğumda yapacak bir şeyleri olmadığını göz muayyenelerinde recetelerin subjektif olduğunu ve bu şekilde kullanmam gerektiğini zamanla gözümün alışacağını söylediler. Siz böyle rezalet hiç işittinizmi. lanet olsun böyle hastaneye ve yöneticilerine. söyleyin kimse gitmesin

Adsız dedi ki...

İSTANBUL BAHÇELİ EVLER MEDİKAL PARK TAM BİR REZALET HİJYEN YOK 23 GÜN ABİM YOĞUN BAKIMDA YATTI KALBE STENT TAKILMASINA RAĞMEN ENVER OLACAK DR 1 KEZ YOĞUN BAKIMA GİRMEDİ DURUMU NEDİR DİYE BAĞKURLU OLMASINA RAĞMEN ÜSTELİK ACİL GİTMİŞTİ YÜKLÜ MİKTARDA ÜCRET İSTEDİLER İTİRAZ ETTİK KİMİN YAKINI DİYE SORDULAR YAKININ VARSA ÜCRET DÜŞÜYOR YAKINIMIZ OLMASADA İTİRAZ ETTİK 400 TL DAHA DÜŞTÜLER RESMEN SOYGUNCU BUNLAR HASTA YOĞUN BAKIMDA İÇERİ BOYACI GİRİYOR BU NASIL İŞTİR AKLI OLAN SAĞLINI DÜŞÜNEN GİTMEZZZ

Adsız dedi ki...

bahçeli evler medikalpark yöneticileri uyuyormu hiçmi dolanmıyorlar bu hastaneyi rezalet üstüne rezalet hijyen yok hastalarla ilgi yok kalp rahatsızı 1 hastayı neden takip etmezler yoğun bakıma gidrdi diye atıp bırakmakmı lazım sözüm ona kardiyoloji dr enver resmen hastayı ölüme atıyor bumudur insanlık bumudur hipokrat yemini bu hastaların kul hakkını nerede ödeyecekler.Kardiyoloji dr Sezai ÇELİK'ten biraz ders alsınlar insanlık görsünler hasta takibi nasılmış öğrensinler hastaya bakmadıkları gibi ücret almyı biliyor hastane 5 yıldızlı oteller bile bu kadar pahalı değil 2 kişilik oda 500 TL artı ekstireler 1 kişilik oda 800 TL artı ekstireler nedir bu olan var olmayan var kalp hastalarından ücret talep edilmemesine rağmen ücret alınıyor haram olsun yaramasın canımızı kimlere emeanet ediyoruz.akılı olan medikalparka sağlık için asla gitmezz biz yaşadık sizler yaşamayınnnnnn

Adsız dedi ki...

Medical park Antalya da film VE mamografi sonuclarina VE uzmanina guvenmeyin SAKIN

qwertyu dedi ki...

dedikleriniz muhakkak doğru olmalı ki doktorla sadece duerum hakkında görüşmek için bile 300 tl ücret vermemiz gerekiyormuş bende bunu tecrübe ettim bugün gözlerini para bürümüş bunların paraya secde ediyorlar resmen sağlık 4-5-6 hatta daha geri planda kesinlikle tavsiye etmiyorum

Adsız dedi ki...

2012 aralık ayında kalpdamar cerrahi bölümüne anneannemi yatirdik. Siyami ersek şah damarindaki ve kalpteki tikaniklik ıçin stent önermişti.ama buradaki doktora çok güvendik. Felç ve ve kalp krizi riskine karşı ameliyatın daha risksiz oldunuz belirtti. Başka bır sağlık problem olmayan anneannem gule oynaya ameliyata girdi önce boyundaki damar açıldı ertesigun ikinci ameliyatla bypass oldu. Herşey iyi gorunuyordu anneannemin bacaginda damar alinan yerde kanama vardı. Ertesi yaranın acildigini gördük.bu arada haftasonu olmuştu ertesi gün yani pazar günü. Yara iyice açıldı ve enfeksiyondan kararmıştı Neymiş efendim doktor pztsi bakacakmis . Hastanede başka cerrah yok sanki. Doktor o gün gelmiş bakmış. Ama me çare ciddiye alinmayan yaraya enfeksiyon iyice bulaştı. Perşembe günü bacaktan tekrar ameliyata girdi.. Onlara göre herşey yapilmisti . Ateşli kadın taburcu edilmiş.hergün pansumana gelmesi istenmişti. Cigerlerindensu alındı. Bilinç kaybı başladı. Doktoru aradim nöroloji randevusu almamizi söyledi. Pansumana gitmeye devam. Ensonunda acilen nöroloji götürdüm dr cok ilgilendi . Yoğun bakıma yatirdik .yoğun bakım doktoru geç kaldigimizi söyledi. Enfeksiyon vücudu sarmis.anneannemin bilinci 2ünite kan verince ve nöroloji sayesinde yerine geldi. Bacaktan yayılan enfeksiyona bağlı solunum yetmezliginden anneannemi kaybettik. Pansuman ıçin her gün hastaneye gittik ama bize geç kaldiniz deniyor.açık yara iki gün beklemis Kadının kanı eksiliyor farkında değiller. Haftasonu ilgi yok. Hemsire felaket ilgisiz.doktor çok yoğun zamanında haberdar edilmiyor. Sonra bana takdiri ilahi deniliyor. Şikayetime karşılık enfeksiyon riski her ameliyatta var deniliyor.
Doktor iyi olsa ne çare. Hastanede hastane yok

Adsız dedi ki...

üç gün önce benimde babama stent gerekti, doktor yakınımızın önerdiği Amerikan malı bir stendi istedik.

ama doktorumuzun söylediği hastane zorla başka stent kullanılmasını istemiş ve iyi olan stent yerine ucuz mallar kullanılıyormuş.

Tabiki babamı oradan alıp Sema hastanesine götürdük.

iyi hizmeti kocaman binalardan ibaret sanıyorlar

Adsız dedi ki...

ne dincisi ya kurbam olsunlar dinimize resmen para tuzağı

Adsız dedi ki...

sakın medical park izmir hastanesine gitmeyin eğer yeteneksiz doktorların elinde ölmek istemiyorsanız

Adsız dedi ki...

anladıkda bu kadar karalamaya gerek yok. ben yaklaşık 3 yıldır samsun medical park hastanesinde çeşitli tedavilere girdim doktorundan al,en alt kademedeki personele kadar hayran kaldım, ilgi ve alakalarından inanın ben sıkıldım,öncelikle onları hizmetlerinden dolayı tebrk ediyorum.abeyim bybas oldu çok memnunuz. bu anlatılanları okuyunca şok oldum, bir kişinin hatasını tüm hastaneye yüklemek doğru değil saygılarımla

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam