16 Nisan 2009 Perşembe

Sallanıyorum inmek istemiyorum...


Evimizin yakınında 2 tane park var. Biri bol yeşilikli büyük bir park, vaktimiz geniş olduğunda oraya gideriz. Diğeri ise bir iki oyuncağı olan yol üstünde küçük bir park. Baldanadam havanın güzel olduğu her gün benimle yada anneannesiyle bu iki parktan birine mutlaka gider. Favorisi tabiki salıncaktır. Bir kere yerleştimi asla inmek istemez.

Geçelerde yine salıncakta sallanırken yanımıza şeker bir abi geldi. Biraz sallanıktan sonra annesi onu eve gotürmek için hadi in artık demeye başladı. Benim baldanadam nedense bu in sözünü üstüne alınmış olmalı ki kadın her in artık dediğinde bizimki kafasını hayır anlamında sallayarak bağırdı durdu :)

Bebekkken büyüsede salıncakta sallanmanın zevkine varsa diye hayal ederdim. O hayalim fazlasıyla gerçek oldu. Şimdide sakince inmeye ikna etmeyi hayal ediyorum fakat bu hayalim pek gerçek olacak gibi değil...

1 yorum:

Güneş dedi ki...

Salıncaktaki mutlulukları bambaşka gerçekten de :))

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam