20 Şubat 2009 Cuma

Duvarda el izleri


Geçen haftasonu etkinliklerimizden biri yine parmak boyasıydı. Bu sefer olayı biraz geliştirelim diye baskı yaptık. Ahşap çekmece kulbumuz yerinden çıkmıştı ve arkası delikli olduğu için boyandığında kağıda düğme resmi çizilmiş gibi iz bırakıyordu. Sarı mavi ve kırmızı renklerle çaşlıştık kırmızı baldanadamın çok ilgisini çekti parmağına sürdükten sonra dikkatle inceledi. Elindeki boyayı yüzüne sürdü bende yanımdaki küçükayna ile yüzünü ona gösterdim. Yüzünü bu sefer bilerek boyamaya başladı. Allahtan bu sefer ağzına götürme olayını yaşamadık. Bıyıklı sakallı halini aynada incelemesi çok şirindi.

Madem baskı yapıyoruz bari el izlerini de çıkaralım diye düşündüm ve baldanadamın ellerini boyadım. Düz kağıda el izlerini çıkardık. İlk göstermemden sonra elini bas der demez kağıda elini yapıştırdı. Çeşitli denemelerin sonunda 2 düzgün numune elde edebildik. Şimdi o izler baldanadamın odasının duvarlarını süslüyor. Göz hızasına astım önce ama hemen çekip çıkarıyor biraz daha yukarı astım. Arada elini uzatıp kendi el izi oldugunu anlatmaya çalışıyor. Başlıktaki sembolik bir resim ben henüz bizimkinin fotosunu çekmedim. Çekince eklerim inşallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam