13 Şubat 2009 Cuma

Kakaolu Ev Pudingi


Kakaolu pudingi çok severim. Hem hafif ve kolay bir tatlı. Artık evimizde sağlığına çok değer verdiğimiz bir minik olduğundan hazır gıdalarla aramızı iyice açtık. Pudingide evde nasıl yaparım diye tarif araştırdım. Tarif şöyle;
Malzemeler
1/2 kg.soğuk süt
5-6 çorba kaşığı toz şeker
1 çay bardağı un
1 buçuk çorba kaşığı kakao
2 çorba kaşığı tereyağı
1 pk.vanilya

Hazırlanışı

Soğuk süte şeker,kakao ve unu ekliyoruz. Topaklanmayacak şekilde karıştırıyoruz. Ben bunun için kolaya kaçıyorum ve mikser ile karıştırıyorum (baldanadamın deyimiyle vıcııt) sürekli karıştırılarak pişiriliyor. Baloncuk patlatmaya başladığında tereyağı ve vanilyayı ekleyip biraz daha karıştırıyoruz biraz daha pişiyor ve kaselere dolduruyoruz. Bu tarifle 4 kase elde ediliyor. Soğutup afiyetle yiyoruz.

Üzerini süslerken hindistan cevizini gülen bir yüz şeklinde kaseye döküyorum. Baldanadam gülen yüzü görünce seviniyor. Birkaç kere elma püresini pudingle karıştırarak da yedirdim hiç mızıldanmadan iştahla yedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam