26 Şubat 2009 Perşembe

Mum


Baldanadamin yeni favori kelimesi mum. Geçenlerde kısa süreli elektirik kesilince evde mum yakmak durumunda kaldık. Oğluş o gün mumdan çok etkilendi. Üfleyerek titrettik duvara elle hayvan figürü gölgeleri yaptık. O gece oyle geçip gitmişti. Dün akşam anneannesinde mumluk içinde duran bir mumu gördü ve mum dedi. Anladımki eletriksiz geçen geceyi unutmamış. Anneanneden eve gelince bende mumu yaktım ve değişik objeleri mumun arkasına tutup gölgeler yaptırdım. Objeleri hareket ettirerek golgeleri buyutup küçülttüm baldanadam pür dikkat beni izledi. Sonra mumu ufleme çalışmaları yaptık ve sonunda söndürdük. Mum sönüp ışığın yanması baldanadamın çok ta hoşuna gitmedi tabi. Uyuyana kadar mum mum diyip durdu. Sanırım bu sıralar bu etkinliği sık tekrarlayacağız.

Buarada dün akşam babam bana oğlun adam oldu dedi. Neden diye sordum. Ondan anneannesinden benim için çay istemesini söyledim dedi. Oda mutfağa gidip anneanneye "dede tay" demiş. Tabi bu kadar basit değil babam baldanadama anneanneden çay istemesi gerektiğini bayağı anlatmış ama sonuç başarılı :)Çalışan bir anne olarak bu anı ben göremedim tabi :( ama ardının geleceğini ümit ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam