12 Şubat 2009 Perşembe

Karton Küpler ve Kedi Kitabımız


Meraklı minik dergisinin hediyeleri arasında biraz buyuk cocuklar için bir oyun vardı. Hayvan resimlerinden kartondan küp şablonu. Oyunda bu kupler zar olarak kullanıyordu. Benim oglusum henuz boyle oyunlar oynayabilecek kadar buyuk değil ama küplerle oynayabilmesi için sablon küpü birleştirdim ezemesin diye içini kağıtla doldurdum ıslatmasın diyede koli bandıyla her tarafını kapladım. 2 adet çok şirin küpümüz oldu. Bunu yaparken de baldanadam beni seyretti ve her hamleme mudahele etmek istedi. Koli bandıyla parmaklarını bantladım. Şarırdı, eğlendi, çıkartmaya çalışırken bende küpleri tamamlama fırsatı buldum.

Baldanadam uyurken Kedi kartlarınıda küp yapmaya karar verdim bunlar ayrı ayrı kart şeklinde olduğu için biraz daha uğraştım ama sonuç güzel oldu.

Derginin içinde mini kitap yapmak içinde bir şablon vardı. Onu da yaptım koparma ve yutma ihtimaline karşı tel zımba yerine iğne iplik kullandım ve yine yırmaması için sayfaları koli bandıyla kapladım. Minik bir kitabımız daha olmuş oldu.





Küpleri ben dizdiğimde eliyle dağıtmak çok hoşuna gidiyor. Sen koy dediğimde ise 4 küpü rahatlıkla üst üste koyabiliyor. 5. yide deniyor fakat bu küpler çok dengeli değiller ve koli bandıyla kaplı oldukları için kayıyorlar. Bende yapamiyorum diye düşünmesin diye en fazla 3 kup koyuyorum önüne.

Dergiyi sıkıp suyunu çıkarmadığımız kaldı önümüzdeki haftasonu onuda deneriz belki :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam