23 Şubat 2009 Pazartesi

Terbiyeli Tavuk Suyu Çorba


Bazen baldanadama ne pişirsem diye takılıp kalıyorum. Sıpam sürekli değişiklik istiyor. Bu hafta sonu terbiyeli tavuk suyu çorba yaptım. Daha önce yaptığımda daha çok severek yemişti, bu sefer gözü çay yanına atıştırmalıklara takılınca performans düşüklüğü yaşadık ama yinede iyiydi. Tarif şöyle;

Malzemeler:
Bir iki ufak parça tavuk- Ben but tercih ediyorum
2 çorba kaşığu un
yarım limon
1 yumurta sarısı
Az miktar tel şehriye
Biraz kıyılmış maydanoz

Hazırlanışı:
Tavuk parçalarını haşlayıp didikledikten sonra tavuk suyundan bir kaç kepçeyi ayrı bir kaba alıp yumurta sarısı un ve limonla karıştırıyorum. Karışımı tekrar tencereye döküp tel şeyriye ve tuzu da ekleyerek biraz daha pişiriyorum. Ocaktan almaya yakın ince kıyılmış maydanozuda ekliyorum. İçine bebek ekmeği ezerek oğluşa afiyetle yediriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam