23 Şubat 2009 Pazartesi

Nar tanesi nur tanesi


Annesininn birtanesiiiii...

Minik kuzumla narı çok seviyoruz hem yemesi güzel hem oynaması. Eğer ortamın renklenmesinden endişeniz yoksa çok eğlenceli bir oyuncağa dönüşebiliyor. Biz mutfağımızın halısını değiştirdik ve koyu renk aldık artık gönül rahatlığıyla kirletiyoruz :)

Narı daha önce suyunu sıkarak baldanadama içiriyordum. Faydaları saymakla bitmiyor. Böyle güzel nimetler içinde yaşadığımız için şükürler olsun. Artık boğazına bir şey kaçırma riski azaldığından narı tanelerine ayırıp kedinin yemesini sağlıyorum. Tabi yine gözlem altında. Nar tanelerine kendiside ayırmaya başladı yavaş yavaş. Önüne kocaman bir tas koyuyuroum. Nar tanelerini tek tek söküyor, tasa döküyor. Ham ham yiyor. Arada ağzındakileri tasa geri boşaltıyor. Bunu bilerek yapıyor dökülmelerini seyrediyor, bende o sıdara onu gıdıklayarak tepkimi belirtiyorum.

Dün akşam narı masada yemeyi tercih ettik. Masa üzerindeki nar taneleri yuvarlak kare gibi geometrik şekiller aldılar ve anında baldanadam tarafından dağıtılmak süretinde etrada saçıldılar. Baktım oynamayı yemeye tercih etmeye başladı. Narlardan saat yapıyorum dedim onları duvar saatindeki gibi dizmeye başladım. Oda benim saatimi bozmak için koyduğum nar tanelerini bir bir yutmaya başladı. Bir ara nar taneleri masa ile duvarın kenarına sıkıştılar. Çay kaşığı ile çıkarmayı ona gösterdim, göstermez olaydım bu seferde taneleri kendi oraya doldurmaya başladı eliyle :) sonrada çay kaşığıyla çıkarmaya çalıştı. Başarılı da oldu. Masanın yanındaki duvarın halini ise hiç sormayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam