18 Haziran 2009 Perşembe

Bu haftaki oyunlarımız


Evet geçen cumarteside oyun gurubumuz bir araya geldi. Bu hafta kuzularla bir kaç değişik oyun oynadık. Bir kısmını planlamıştık bazılarıda doğaçlama olarak gerçekleşti.

Baloncuk yakalama :Ben yükseğe cıktım ve kuzulara baloncuk urettim. Elleri havada yakalayıp patlatmaya çalıştılar.

Fincanlığa halka takma: Gayet başarılıydılar. Bu oyun belki renklerine göre ayırma şekline dönüştürülebilir.

Delikli mutfak malzemelerine çubuk sokma: Büyük delikli tuzluk ve makarna süzgecine pamuklarını çıkardığımız plastik kulak temizleme çubuklarından attılar. Bu oyunda çok basit geldi bizimkilere. Küçük kas gelişimleri iyi maşallah.

Boncuklu ipi sallama: Doğaçlama bir oyun oldu. Masanın üzerinde duran boncuklu ipi evde oynadığı tespihlere benzetti Baladanadam. İp uzundu. İki ucundan bücürlere tutturduk ve müzik eşliğinde karşılıklı salladılar. Bu oyun epey vakitlerin aldı.

Ve yine tabiki kutu kutu pense ve ortalarda duran oyuncaklarla oynama seansı oldu. Aralarında ufak paylaşım sorunları da oldu. İşleri sırayla yapma, birbirini bekleme hususunda henüz tam ikna olmuş değiller. Zamanla bunada alışmalarını umuyoruz.

Bu sefer fotoğraf yok. Ben çekmedim. Diğer fotoğraflarda elime geçmedi. Zaten kuzuların peşinde koşmaktan çok fazla da çekememiştik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam