7 Haziran 2009 Pazar

Pudingçi


Baldanadamı bilgisayar isteğinden alıkoyacak bir şey oldu sonunda:) Geçen akşam babası bilgisayarda otururken yine yanında bitivermiş. Beni kucağına al diye mızıklarken babası koş oğlum annen sana puding yapacakmış diyince pudaengg diyerek bir koşması vardıki mutfağa görülmeye değer.

Hem pudinge bu kadar sevinmesine, hemde ilk defa defa puding demesine oldukça şaşırdık. Sabırsız kuzum pudingin hazır olduğunu sandığı için ellerini sallayarak pudaenng demeye devam etti. Oğlum daha hazır değil pişireceğiz diyince biraz hayal kırıklığına uğradı tabi ama motivasyonunu kaybetmedi. Pudingin tüm pişme aşamalarında bana eşlik edip daha sıcakken üfleye üfleye pudingini yedi.

Bu arada puding hazır değil. Aysun hanımın nefis sütüyle kendi ellerimle kuzuma pişiriyorum. Tarifi daha önce şurada yayınlamıştım. Bu sefer için dövülmüş ceviz de koydum, un olarakta tam buğday unu kullandım. Her hafta Aysun sütünden bir sütlü tatlı yapmaya çalışıyorum. Baldanadamın favorisi puding ve elmalı irmik tatlısı. Onunda tarifini yazarım bir ara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

free html visitor counters
Blog Widget by LinkWithin
 
Copyright 2009 Baldanadam